Picht-Wiggering, L.,
Hobuß, S.,
Keding, G. &
Rathgens, J.,
24.09.2024,
Co-kreatives Lernen und Lehren: Hochschulbildung im Zeitalter der Disruption. Gandt, S., Schmohl, T., Zinger, B. & Zitzmann, C. (eds.).
1 ed. Bielefeld:
wbv Media GmbH & Co. KG,
p. 77-91 14 p. (TeachingXChange; vol. 7).
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Education › peer-review
Hobuß, S.,
Reihlen, M.,
Schmitt, C.,
Soltau, A. &
Webersik, J.,
28.12.2023,
Hochschulen im Wandel: Entwicklungsprozesse im Netzwerk gestalten. Brünken, R., Härtling, J., Löhrke, S. & Reihlen, M. (eds.). Wiesbaden:
Springer,
p. 49-74 26 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Education
Eckert, L. &
Hobuß, S.,
02.06.2023,
Entgrenzte Öffentlichkeit: Debattenkulturen im politischen und medialen Wandel. Jung, S. & V. K. (eds.). Bielefeld:
transcript Verlag,
p. 227-250 24 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Weber, A. &
Schües, C.,
18.11.2022,
Genetic Responsibility in Germany and Israel: Practices of Prenatal Diagnosis. Schües, C. (ed.).
transcript Verlag,
p. 199-226 28 p.Research output: Contributions to collected editions/works › Chapter › peer-review