Asynchron - Einige historische Begegnungen zwischen Informatik und Medienwissenschaft

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Authors

Translated title of the contributionAsynchronous - Some historical encounters between informatics and media sciences
Original languageGerman
JournalInformatik-Spektrum
Volume31
Issue number1
Pages (from-to)5-8
Number of pages4
ISSN0170-6012
DOIs
Publication statusPublished - 02.2008
Externally publishedYes

Recently viewed

Publications

  1. Zur "asymmetrischen" Maßgeblichkeit bei der Rückstellungsbewertung nach den EStR 2012
  2. DialogueMaps: Ein interaktives Dialogwerkzeug für softwaregestützte Wissenslandkarten
  3. Professionalising teachers for inquiry-based science education - challenges and limits
  4. Considerations on establishing prevention reporting at the national level in Germany
  5. Variation revisited: A corpus analysis of offers in Irish English and British English
  6. El concepto de la Biografía Lingüística y su aplicación como herramienta lingüística
  7. Durchgängige Sprachbildung als Leitidee des kompetenzorientierten Deutschunterrichts
  8. Stabilität von Raterurteilen über die Zeit, Anpassung an vorhandene Schülerleistungen
  9. L'umano e la carne: per un'analisi materialista del macello nelle società capitalistiche
  10. Conclusions and a research agenda for the social science of energy supply controversy
  11. Is Endurantism really more plausible than Perdurantism form a commonsense perspective?
  12. Evaluation der Kraftfähigkeiten der oberen Extremität paralympischer Rollstuhlathleten
  13. Effekte eines achtwöchigen Krafttrainings der oberen Extremität bei Rollstuhlathleten
  14. Ein unglaubliches Schriftbild, von Rechtschreibung oder Interpunktion ganz zu schweigen
  15. Symbolische Gesetzgebung zwischen Machtausübung und gesellschaftlicher Selbsttäuschung
  16. Aesthetics of the Earth. Reframing Relational Aesthetics Considering Critical Ecologies
  17. "Nur in Deutschland selbst ließ sich das deutsche Geschehen - wenn überhaupt - begreifen."
  18. Dispersal and diversity–unifying scale-dependent relationships within the neutral theory