Jan-Hauke Branding

  1. 2021
  2. Published

    Eine Revolution des Begehrens? Guy Hocquenghem und der Front homosexuel d'action révolutionnaire

    Betzler, L. (ed.) & Branding, J-H. (ed.), 08.12.2021, Hamburg : Hamburger Institut für Sozialforschung.

    Research output: other publicationsArticles in scientific forums or blogsResearchpeer-review

  3. Published

    „L’Internationale des Gouines et des Pédales“: Guy Hocquenghem und der Front homosexuel d'action révolutionnaire

    Betzler, L. & Branding, H., 08.12.2021, 17 p. Hamburg : Hamburger Institut für Sozialforschung.

    Research output: other publicationsArticles in scientific forums or blogsResearch

  4. 2019
  5. Published

    Das homosexuelle Begehren

    Hocquenghem, G., Betzler, L. (ed.) & Branding, H. (ed.), 17.11.2019, 1. ed. Hamburg: Edition Nautilus. 197 p. (Nautilus Flugschrift)

    Research output: Books and anthologiesBook

  6. Guy Hocquenghems radikale Theorie des Begehrens: Nachwort zur Neuherausgabe

    Betzler, L. & Branding, J-H., 10.2019, Das homosexuelle Begehren. Betzler, L. & Branding, H. (eds.). Hamburg: Edition Nautilus, p. 151-187 37 p. (Nautilus Flugschrift).

    Research output: Contributions to collected editions/worksOtherResearch

  7. 2018
  8. Der Racketbegriff der Kritischen Theorie: Versuch eines Problemaufrisses

    Branding, J-H., 2018, In: Zeitschrift für kritische Theorie. 24, 46/47, p. 37-60 24 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review