Jan Pranger

  1. UNESCO-Weltaktionsprogramm: Bildung für nachhaltige Entwicklung (External organisation)

    Pranger, J. (Member)

    2018 → …

    Activity: MembershipLearned societies and special interest organisationsTransfer

  2. Sustainable Vocational Education and Further Training Practice Through Multiplier Training

    Pranger, J. (Speaker), Reißland, J. (Speaker), Karber, A. (Coauthor) & Müller, C. (Coauthor)

    09.09.2021

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  3. Science-Slam: Bildung und Bratkartoffeln - das Projekt "NaReLe"

    Hantke, H. (presenter), Pranger, J. (presenter), Clausen, L. (presenter), Kabitzsch, R. (presenter) & Heitzhausen, S. (presenter)

    05.02.2020

    Activity: Talk or presentationtalk or presentation in privat or public eventsResearch

  4. Nachhaltigkeit und Digitalisierung verpflichtend beim betrieblichen Ausbildungspersonal

    Pranger, J. (Speaker)

    29.09.2021

    Activity: Talk or presentationtalk or presentation in privat or public eventsTransfer

  5. Nachhaltigkeit und Digitalisierung in Gestaltungsfeldern: Ernährungsberufe

    Flohr-Spence, N. (Moderator), Hantke, H. (Moderator), Kastrup, J. (Moderator) & Pranger, J. (Moderator)

    13.11.2018

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventExternal workshops, courses, seminarsTransfer

  6. Nachhaltigkeit und Digitalisierung in der betrieblichen Bildung - Ein domänenübergreifender Multiplikatorenansatz zur Qualifizierung des Bildungspersonals

    Pranger, J. (Speaker), Müller, C. (Coauthor) & Reißland, J. (Coauthor)

    30.09.2021

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

  7. Nachhaltige Resonanzräume in der Lebensmittelindustrie (NaReLe)

    Pranger, J. (Speaker)

    07.10.2020

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsTransfer

  8. Nachhaltige (Aus-)Bildung —Bildungspersonal als Multiplikator

    Pranger, J. (Speaker)

    10.02.2021

    Activity: Talk or presentationtalk or presentation in privat or public eventsTransfer

  9. Nachhaltig ausbilden in der Betriebsroutine: In welcher Form erfolgt die nachhaltige Ausbildung in Unternehmen?

    Pranger, J. (Speaker)

    19.05.2020

    Activity: Talk or presentationConference PresentationsResearch

Previous 1 2 Next

Recently viewed

Publications

  1. Death of an Art Critic
  2. A comparison of students' (mis)understanding of female entrepreneurship
  3. »ein Gespräch, an dem wir würgen«. Celan und Heidegger
  4. Partizipation als reflexive Praxis im Hilfeplangespräch?
  5. The role of affect, satisfaction, and internal drive on personal moral norms during COVID-19
  6. Finden und Erfinden
  7. Qualifizierung und Motivation von Studierenden und Hochschulabsolventen für eine Existenzgründung
  8. Verhalten ändern - im Team geht’s besser
  9. Public Value - Gesellschaftliche Wertschöpfung als unternehmerische Pflicht
  10. Corporate taxes and multi-product exporters
  11. Socioecological Interactions amid Global Change
  12. Leadership for Learning in Germany and the US: Commonalities and Differences
  13. Gaia's Game
  14. Vorwort
  15. Glen Mills Schools
  16. Pierre Bourdieus ‚Praxistheorie des Rechts‘
  17. The Impact of Participation in Sports on Educational Attainment
  18. Perceived inclusivity and trust in protected area management decisions among stakeholders in Alaska
  19. Einleitung
  20. The regulation of zero-price markets by the competition authorities in the USA and the EU
  21. Crowdfunding
  22. „Die Literatur, das sind wir und unsere Feinde“
  23. Hybrid Regionalism in Africa Towards a Theory of African Union Interventions
  24. In 10 Schritten mit Kindern zum Stab(hoch)springen
  25. To phub or not to phub
  26. Human and veterinary drugs in the environment
  27. Documents in International Economic Law
  28. Social inequalities among inpatients with non-specific chronic low back pain in medical rehabilitation. A secondary analysis from a randomised controlled trial
  29. Disentangling ‘ecosystem services’ and ‘nature’s contributions to people’
  30. The global emergence of social protection
  31. § 349 Erklärung des Rücktritts
  32. Driving anger expression in Germany—Validation of the Driving Anger Expression Inventory for German drivers