Gesche Keding

Contact

Gesche Keding

  1. Published

    Charles Taylors Landkarte - Einleitung

    Bohmann, U. (Editor), Keding, G. (Editor) & Rosa, H. (Editor), 01.11.2016, Grenzen der Toleranz / Charles Taylors Landkarte. Marczewski, P. (ed.). Frankfurt am Main: Verlag Neue Kritik, Vol. 49. p. 90-101 12 p. (Transit. Europäische Revue; vol. 49).

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

  2. Published

    Time Norms as Strong Evaluations: A Step Towards a Critique of Time Norms

    Keding, G., 23.09.2016, In: Constellations. An International Journal of Critical and Democratic Theory. 23, 3, p. 448-458 11 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  3. Published

    Metaphors and Paradigms of the Language Animal—or—The Advantage of seeing “Time Is a Resource” as a Paradigm

    Keding, G., 01.12.2017, In: Dialogue: Canadian Philosophical Review. 56, 4, p. 693-704 12 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

  4. Published

    Disziplinäre Perspektiven erweitern: Nachhaltigkeit als Nebenfach (Minor Sustainability Science)

    Fischer, D., Martín-López, B. & Keding, G., 16.10.2023, Bildung für nachhaltige Entwicklung in der Hochschule: Wege und Wirkungen am Beispiel der Leuphana Universität Lüneburg. Michelsen, G., Barth, M. & Fischer, D. (eds.). Leverkusen: Verlag Babara Budrich, p. 99-114 16 p. (Schriftenreihe "Ökologie und Erziehungswissenschaft" der Kommission Bildung für eine nachhaltige Entwicklung der DGfE).

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  5. Published

    Co-kreatives Lehren und Lernen am Leuphana College

    Picht-Wiggering, L., Hobuß, S., Keding, G. & Rathgens, J., 24.09.2024, Co-kreatives Lernen und Lehren: Hochschulbildung im Zeitalter der Disruption. Gandt, S., Schmohl, T., Zinger, B. & Zitzmann, C. (eds.). 1 ed. Bielefeld: wbv Media, p. 77-91 14 p. (TeachingXChange; vol. 7).

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesEducationpeer-review

Recently viewed

Publications

  1. Comprehensive Package of Climate Protection Measures Could Substantially Decrease Cost of Emission Reductions in Germany
  2. Discursive Tropes of Aggression Against Queer-Sexuality in Nigerian Standup Comedy
  3. § 17 Abhängige und herrschende Unternehmen
  4. From the particular to the universal (and back again?): Irish children's literature in Germany
  5. The Pervasive Role of Pragmatics in Early Language
  6. Zwischen Umwelt und milieu: Zur Begriffsgeschichte von environment in der Evolutionstheorie
  7. Beschäftigung statt Ruhestand
  8. Krankheitskosten bei Endometriose
  9. Gespenster des Wissens
  10. Mitologia illuminata
  11. Entrepreneurial stress and long term survival: Is there a causal link?
  12. New concepts for cooling of extrusion dies manufactured by rapid tooling
  13. Nachhaltigkeitskompetenzen in Unternehmen und Organisationen
  14. Die Landung
  15. Kryptische Blicke eines extraordinären Paares
  16. Estimation of human body concentrations of DDT from indoor residual spraying for malaria control
  17. 8. Workshop Umweltinformatik zwischen Nachhaltigkeit und Wandel (UINW 2020)
  18. Does immigrant employment matter for export sales? Evidence from Denmark
  19. Nachhaltigkeit ist machbar
  20. Kommentierte Bibliographie
  21. Günter Altner - großer Kopf, freier Geist
  22. Editorial
  23. Avant la lettre X
  24. Residual stresses near the hot sprues of as-cast Mg-Zn alloys investigated by STRESS-SPEC neutron diffractometer
  25. Paradoxien des Schreibens in der Bildungssprache Deutsch
  26. Nonylphenol polyethoxylate degradation by means of electrocoagulation and electrochemical Fenton
  27. Deplatziert !