Professorship for Business Administration, in Particular Marketing

Organisational unit: Professoship

Main research areas

Die Professur für Betriebswirtschaftslehre, insbesondere Marketing beschäftigt sich mit den Grundlagen der Betriebswirtschaft - insbesondere des Marketings - im Bereich der Wirtschaftspsychologie, Strategischem Marketing, Vertriebspolitik, Konsumentenverhalten und Kundenbindung, Kommunikationspolitik, Werbewirkungsforschung, Non-Profit-Marketing und Konfliktmanagement. Forschungsschwerpunkt ist das Customer Relationship Management.

  1. 41. Deutscher Marketing Tag - 2014

    Brockelmann, K. (Participant)

    03.12.201404.12.2014

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  2. 42. Deutscher Marketing Tag - 2015

    Brockelmann, K. (Participant)

    02.12.201503.12.2015

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  3. 42. Jahrestagung der Arbeitsgemeinschaft für Marketing (AfM)

    Brockelmann, K. (Participant)

    11.06.201513.06.2015

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  4. 43. Deutscher Marketing Tag - 2016

    Brockelmann, K. (Participant)

    23.11.201624.11.2016

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  5. 43. Jahrestagung der Arbeitsgemeinschaft für Marketing (AfM)

    Brockelmann, K. (Participant)

    21.04.201623.04.2016

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  6. 44. Deutscher Marketing Tag

    Brockelmann, K. (Participant)

    22.11.201723.11.2017

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  7. 44. Jahrestagung der Arbeitsgemeinschaft für Marketing - AfM 2017

    Brockelmann, K. (Participant)

    11.05.201713.05.2017

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  8. 45. Deutscher Marketing Tag - 2018

    Brockelmann, K. (Participant)

    05.12.201806.12.2018

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  9. 45. Jahrestagung der Arbeitsgemeinschaft für Marketing - AfM 2018

    Brockelmann, K. (Participant)

    03.05.201805.05.2018

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

  10. 46. Jahrestagung der Arbeitsgemeinschaft für Marketing - 2019

    Brockelmann, K. (Organiser)

    23.05.201925.05.2019

    Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

Previous 1 2 3 4 5 Next