Praxis Englisch, 1865-4010
Journal
1 - 10 out of 11Page size: 10
- 2014
- Published
Games, culture and English - Bringing Digital Games and Gaming Culture into the EFL Classroom
Jones, R. D. & Schmidt, T., 2014, In: Praxis Englisch. 6, p. 39-43 5 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Education
- 2011
- Published
Multiculturalism in Canada: how a Canadian experiences life in Berlin
Dreßler, C. & Schmidt, T., 2011, In: Praxis Englisch. 6, 10 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Education
- 2010
We'll get them to do anything! Funny Inventions and Marketing: Kommentar
Schmidt, T. & Schröter, A., 2010, In: Praxis Englisch. 3, p. 40-43 4 p.Research output: Journal contributions › Other (editorial matter etc.) › Research
- 2009
- Published
Funny Fellows - Handpuppen als special guests in der Übergangsphase: Impulsbeitrag
Vogt, S., 2009, In: Praxis Englisch. 5, p. 8 1 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Education
- Published
Funny Fellows - Handpuppen als special guests in der Übergangsphase: Praxisbeitrag
Vogt, S., 2009, In: Praxis Englisch. 5, p. 9-10Research output: Journal contributions › Journal articles › Education
Produce, publish, share - A YouTube video contest
Schmidt, T., 2009, In: Praxis Englisch. 5, p. 37-40 4 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research
Reality TV Reloaded: YouTube as a new mass medium
Schmidt, T., 2009, In: Praxis Englisch. 5, p. 36 1 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Research
Von "Romeo and Juliet" bis "Bullying" - Virtuelle Rollenspiele mit Kar2ouche
Schmidt, T., 2009, In: Praxis Englisch. 5, p. 49 1 p.Research output: Journal contributions › Critical reviews › Research
Vorhang auf ! Inszenierungspotenziale im Englischunterricht
Schmidt, T., 2009, In: Praxis Englisch. 5, p. 3 1 p.Research output: Journal contributions › Journal articles › Education
Wenn Lehrer und Schüler zu Schauspielern werden: Interview mit Prof. Hans-Werner Heymann
Schmidt, T. & Küppers, A., 2009, In: Praxis Englisch. 5, p. 46-47Research output: Journal contributions › Other (editorial matter etc.) › Education