Recently viewed
Publications
- Fallstudie
- REGISTRATION REQUIREMENTS FOR SATELLITES AND THE REALITY OF LARGE CONSTELLATIONS
- Sustainable Institutional Investors and Environmental Decoupling
- Besser, weniger, anders – auf guten Wegen zur Nachhaltigkeit?
- The impact of genes, geography, and educational opportunities on national cognitive achievement
- Leiblichkeit als Bezugsgröße kritischer Pädagogik
- +1: Rodrigo Nunes, "Organisation of the Organisationless: Collective Action after Networks", Mute, London and Post-Media Lab, Lüneburg 2014
- Frauen im Beruf
- 'Think Big' or 'Small is Beautiful'?
- Ich sah Königin Silvia weinen
- Following Health Measures in the Pandemic
- Europa der Regionen
- Evaluation und Maintenance von Online-Kursen zum Thema Künstliche Intelligenz
- Electoral Behavior in Croatia
- Die offene Maschine
- Photochemical reactions of metamitron
- Barrieren auf dem Weg nach oben
- Anpassung und Selbstbehauptung.
- Entwicklung der Tonstudiotechnik
- Weidelandschaften und Wildnisgebiete
- Lernen in selbstorganisierten Schülergruppen
- Kommentierung des § 109 VwGO (Zwischenurteil)
- Entscheidungsverhalten
- Lehr-Lern-Forschung und Medien
- Bilanzrechtsmodernisierung: Wandel von einer „offenen“ zu einer „stillen“ Bilanzpolitik
- Music Video Games: Performance, Politics, and Play. Edited by Michael Austin . New York: Bloomsbury, 2016. 328 pp. ISBN 978-1-5013-0853-6 - Ludomusicology: Approaches to Video Game Music. Edited by Michiel Kamp , Tim Summers and Mark Sweeney . Sheffield: Equinox, 2016. 231 pp. ISBN 978-1-78179-198-1
- Helsingfors
- Totgesagte leben häufig länger, manchmal lange
- Downscoping: How to tame the diversified firm - Hoskisson,RE, Hitt,MA
- Strategien zur Verzahnung der Lehrerbildung über alle Phasen
- Nachwort in "Suchen wir Zarzura"
- Für immer Dein?
- Deferential Spouses and Cautionary Wrecks - The Law of Personal or Cautionary Obligations in Scots Law
- Guided Internet-delivered cognitive behavioural treatment for insomnia
- Perspectives of academic staff on artificial intelligence in higher education
- Denkräume