Student Training Entrepreneurial Promotion Conference - STEP 2013

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesResearch

Michael Frese - Organiser

Kim Marie Bischoff - Organiser

06.05.201308.05.2013
Student Training Entrepreneurial Promotion Conference - STEP 2013

Event

Student Training Entrepreneurial Promotion Conference - STEP 2013

06.05.1308.05.13

Kampala, Uganda

Event: Conference

Recently viewed

Publications

  1. Abschlussbericht zur Online-Befragung "Mehr Zeit für gute Schule"
  2. Decolonizing Otherness through a Transcultural Lens: Conclusion
  3. The Problems of Modern Societies — Epistemic Design around 1970
  4. Sustainability process assessment on transformative potentials
  5. Verträge, Vertrauen und Unternehmenserfolg in Automobilclustern
  6. Vom integrierten Umwelt- zum heutigen Nachhaltigkeitsmanagement
  7. Injection of CO2 for the inhibition of scaling in ATES systems
  8. Einleitung: Zur Diskursanalyse einer sozialen Ausnahmesituation
  9. Hoch- und tieffrequente Bildinformation bei der Objekterkennung
  10. Step-Up-Modell auch für Erwerbe von Nichtanrechnungsberechtigten?
  11. A Research Note on Age Discrimination and the Desire to Retire
  12. Emotionale Bildkommunikation mittels nonverbaler Kommunikation
  13. Berufliche Selbständigkeit als "verlockende" Karrierealternative
  14. Methoden und Methodologie in den Nachhaltigkeitswissenschaften
  15. Die Corona-Pandemie in der verwaltungsrechtlichen Prüfung (Teil 2)
  16. Kommentierung von Art. 114 AEUV: Rechtsangleichung im Binnenmarkt
  17. Die Corona-Pandemie in der verwaltungsrechtlichen Prüfung (Teil 1)
  18. Swarm Robotics, or: The Smartness of 'a bunch of cheap dumb things'
  19. The Altmark Trans judgment: consequences for the hospital sector
  20. Gibt es eine Zahlungsbereitschaft für nachhaltige Reiseprodukte?
  21. The impact of (social) anchors on Prospect Theory's value function
  22. Climate-driven losses to knowledge systems and cultural heritage
  23. Conceptual frameworks and methods for advancing invasion ecology
  24. Informationspflichten Privater nach dem Umweltinformationsgesetz
  25. Trick 17: Mediengeschichten zwischen Zauberkunst und Wissenschaft
  26. Using corpus-linguistic methods to track longitudinal development
  27. Passagen innerhalb des zeitgenössischen italienischen Marxismus
  28. Downscoping: How to tame the diversified firm - Hoskisson,RE, Hitt,MA
  29. Skill learning as a concept in life-span developmental psychology
  30. Repensar la conexión con la naturaleza a través de las emociones
  31. Zeitlich-intensitätsmäßige Anpassung in der Materialflußplanung