Strengthening the connections between educational and sustainability science

Activity: Talk or presentationGuest lecturesEducation

Daniel Fischer - Lecturer

    06.11.2014

    Recently viewed

    Activities

    1. Evaluation of a project submitted for financial support to FCT – 2022 CALL FOR R&D PROJECT GRANTS, Portugal: Frederic Dufaux (Chair)
    2. Fakultät Management und Technologie (Organisation)
    3. College (Organisation)
    4. Einkommensdynamik von Freien Berufen und Selbstständigen
    5. 6. Leuphana Konferenzwoche 2015
    6. Mitglied des wissenschaftlichen Beirats
    7. Organization Studies (Fachzeitschrift)
    8. SEM-A2 – Search Engine Marketing Account Aggregation
    9. Input: Politische Kommunikation in der Transformation?
    10. AMLE, JBR, SJM, SBUR: Meet the Editors
    11. Fish & Chips. Mediengeschichten der Swarm Intelligence zwischen Ozean und Computer
    12. Mitglied des IFIP-Beirats, Sitzung des IFIP-Beirats
    13. Queer_Un_Konferenz "Women Know Your Limits"
    14. Digitalisierung als Herausforderung
    15. Spotlight on professional development for teachers: Which teachers benefit most from a PD workshop?
    16. Graduate School (Organisation)
    17. Gottfried Wilhelm Leibniz Universität Hannover (Externe Organisation)
    18. Négritude: Hausenstein and Senghor
    19. Evaluation of a project submitted for financial support to Humbold Foundation. Coordinator in Humbold Foundation: Koegel Annette
    20. Das Ereignis in Einsteins Relativität
    21. Disseminating inquiry-based science education through “Mysteries” in professional development courses mit Anja Lembens
    22. "Play and Community". Enacting a Virtual Stage through Co-Creation
    23. Hautlichkeit. 2014
    24. Journal of Cleaner Production (Zeitschrift)
    25. Ich-Gebrauch in studentischen Texten
    26. Developing Peer Feedback Expertise: Effects of a Face-to-Face Versus Video-Based Feedback Environment
    27. Transcribing nonverbal elements
    28. n-1. Swarming zwischen kollektiver Kollaboration und Computersimulation
    29. Förderung fachbezogener Reflexivität in der Englischlehrer*innenbildung durch Peer Feedback-basierte E-Portfolioaufgaben - Eine explorative Mixed Methods-Studie
    30. International Conference on Public Policy - ICPP 2015