Female Identities in the Post-Utopian 2017

Activity: Participating in or organising an academic or articstic eventConferencesTransfer

Ulrike Gerhardt - Organiser

Ewiges Warten. Poetiken des Zeitkonsums in Chantal Akermans »D’Est« (From The East, 1993), Sasha Pirogovas »Queue« (2014) und Lene Markusens »Sankt–Female Identities in the Post-Utopian« (2017)
19.01.201720.01.2017
Female Identities in the Post-Utopian 2017

Event

Female Identities in the Post-Utopian 2017: Perspektiven auf den Postsozialismus aus Kunst und Wissenschaft

19.01.1720.01.17

Hamburg, Hamburg, Germany

Event: Seminar

Recently viewed

Activities

  1. The survey of surveys: a meta-analysis of arts participation surveys
  2. Deutsche UNESCO-Kommission e. V. (Externe Organisation)
  3. Vom Nutzen enger Kanäle – Diskursverknappung als Methode - 2011
  4. Intensive Quantitative Methods Course for PhD students, University of Edinburgh, United Kingdom
  5. On the Turkish Competition Authority's Lack of Competence in Terms of Submission Cartel (Bid-Rigging)
  6. Small Groups, Big Groups and Social Franchising - A Hayekian Perspective on Scaling Social Entrepreneurship
  7. From Analog to Digital: The Mnemonic Lives of Provenance
  8. Physikalisch-chemische Abwasserreinigung.
  9. THE FUTURE OF ephemera - 2019
  10. Technische Universität Ilmenau (Externe Organisation)
  11. 12th Lüneburg Workshop on Microeconomics - 2020
  12. Seminar - Arts, Crafts, Affects
  13. “Identity Politics” and “Universalism” in Social Movements Today
  14. Journal of Applied Ecology (Zeitschrift)
  15. 6th Intercultural Pragmatics and Communication conference - INPRA 2014
  16. "Warum müssen wir immer ein Protokoll schreiben?"
  17. Leverage points for sustainability transformation in the Water-Energy-Food Nexus – Institutional perspectives
  18. Routledge Taylor & Francis Group (Verlag)
  19. Conference of the Society for Industrial and Applied Mathematics - DS11 SIAM 2011
  20. Die Europäisierung des Staatshaftungsrechts
  21. Wissensintegration und Wissenstransfer in der transdisziplinären Nachhaltigkeitsforschung: Das Beispiel Global TraPs
  22. Messung erziehungswissenschaftlicher Kompetenz in der Lehrerausbildung.
  23. Literature Review zu konzeptuellem Lernen in Open Inquiry Settings