Aufstehen für Klimagerechtigkeit

Activity: Talk or presentationGuest lecturesTransfer

Steffi Hobuß - Speaker

    13.06.2024

    Event

    Aufstehen für Klimagerechtigkeit

    13.06.2413.06.24

    Lüneburg, Lower Saxony, Germany

    Event: Other

    Recently viewed

    Activities

    1. Characterization of Polyethylene oxide (PEO) Nanofibers by Atomic Force Microscope (AFM)
    2. Computer Games / Players / Game Cultures - 2009
    3. Vermeintliche Selbstverständlichkeiten in einem ungeklärten Feld
    4. 22. Symposium Deutschdidaktik - SDD 2018
    5. Webinar "Linking Sustainability and Health in Consumption: Some Selected Innovative Programs in a Whole School Approach"
    6. 3rd International Symposium ''Genotoxicity in aquatic systems: Causes, effects and future needs'' - 2010
    7. 74th Annual Meeting of the Academy of Management - AOM 2014
    8. Aufbruch in das Fremdsprachenlernen von morgen
    9. Vocational Integration of Refugees: Networking with companies and (social) entrepreneurship
    10. Indie Game Studies Year Eleven: panel at DiGRA - Defragging Game Studies - Atlanta, GA
    11. Geben Plattformen CrowdworkerInnen eine Stimme? Eine explorative Studie zur CrowdworkerInnen-Partizipation auf Crowdsourcing-Plattformen
    12. WBV Bertelsmann Verlag (Verlag)
    13. Vortrag: Konzepte und Instrumente des Nachhaltigkeitsmanagements
    14. Begutachtung von eingereichten Manuskripten in Zeitschriften (Peer-Review)
    15. The Global Perspective of Education for Sustainable Development: Which key competencies do persons need for thinking and acting globally in the world society?
    16. Universität Oxford
    17. Visuelles Wissen durch und über Gesten
    18. Routledge Taylor & Francis Group (Verlag)
    19. Universität von Agder
    20. Leuphana Universität Lüneburg (Organisation)
    21. Fakultät Management und Technologie (Organisation)
    22. Workshop "Klimaanpassungsstrategie"
    23. A model of learning analytics, digital badges & academic competencies to enhance student retention
    24. Feedback im Kontext digitaler Medien – Über die Wirksamkeit einer Lehr-Lern-Plattform in Einzellernsettings sowie dessen Nutzung und Wahrnehmung durch Schüler*innen