Arizona State University

Activity: Visiting an external institutionVisiting an external academic institutionResearch

Matthias Barth - Visiting researcher

    29.06.201730.06.2019

    Recently viewed

    Publications

    1. Organizing Half-Things: Knowing, Theorizing and Studying Atmospheres
    2. Editorial zum Themenschwerpunkt
    3. Pädagogische Liebe
    4. Credibility, information preferences, and information interests
    5. Grundlagen und Modelle der Programmierung
    6. New Venture Planning and Performance
    7. Continental-scale ecology versus landscape-scale case studies
    8. Das Besondere der 'Terroristinnen'
    9. Education for a sustainable development – European Approaches
    10. On New Forms of Science Communication and Communication in Science
    11. Headway Control and Comfort in Vehicle Automation
    12. Delfinesisch für Anfänger. John C. Lilly und das JANUS-Projekt
    13. Value, values, symbols and outcomes
    14. Refunding ETS-proceeds to spur the diffusion of renewable energies
    15. Stützlehrer als pädagogische Profession?!
    16. Life satisfaction in Germany after reunification: Additional insights on the pattern of convergence
    17. Consumers' purchasing decisions regarding environmentally friendly products: An empirical analysis of German consumers
    18. 'YouTubers unite': collective action by YouTube content creators
    19. Publications on International Economic Law 2013–2014
    20. A Note on Dual Internal Labor Markets and Wages of Temporary Workers
    21. Investitionen in Südostasien - das letzte große Steuerabenteuer?
    22. Führt CEO-Narzissmus zu einer sinkenden Qualität der Rechnungslegung, Prüfung und Corporate Governance?
    23. Remobilisierung von Quecksilber durch Desinfektionsmittel aus Amalgamabscheidern zahnärztlicher Behandlungseinheiten
    24. Crack propagation in as-extruded and heat-treated mg-dy-nd-zn-zr alloy explained by the effect of lpso structures and their micro-and nanohardness
    25. Statistik und Freie Berufe im Rahmen einer empirischen Wirtschafts- und Sozialforschung