‘The Useful, the Bad and the Ugly’. An Epistemological Perspective on Media-Based Education

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

Authors

OriginalspracheEnglisch
TitelFilms, graphic novels & visuals: developing multiliteracies in foreign language education : an interdisciplinary approach
HerausgeberDaniela Elsner, Sissy Helff
Anzahl der Seiten17
ErscheinungsortMünster
VerlagLIT Verlag
Erscheinungsdatum2013
Seiten201-217
ISBN (Print)978-3-643-90390-7
PublikationsstatusErschienen - 2013
Extern publiziertJa

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Using the Internet for Alcohol and Drug Prevention
  2. Logistikcontrolling der unternehmensinternen Lieferkette
  3. Estimation of the cancer risk to humans resulting from the presence of cyclophosphamide and ifosfamide in surface water
  4. INFLeXions Nr. 4 - Transversal Fields of Experience
  5. The Supply of Project Information to External Stakeholders
  6. Exnovation as a necessary factor in successful energy transitions
  7. The role of spatial, verbal, numerical, and general reasoning abilities in complex word problem solving for young female and male adults
  8. Kinder schreiben instruktive Texte
  9. The presence of a "competitor pit effect" compromises wild rabbit (Orcytolagus cuniculus) conservation
  10. Kon-/Disjunktion
  11. CETA's Investment Court System and the Autonomy of EU Law: Insights from the Hearing in Opinion 1/17
  12. Pfad einer integrativen Gerechtigkeit
  13. The Volatility of the Discourse on Refugees in Germany
  14. Generative Bildarbeit
  15. Kommentierung Art. 13 AEUV
  16. From 'privacy calculus' to 'Social calculus'
  17. Transformations for Resilient Rural Futures
  18. „Sag warum du hier bist“.
  19. Slow Practices
  20. Beschleunigte Erstellung von Simulationsmodellen für Produktions- und Logistikprozesse mithilfe von GPT-basierten Large Language Models
  21. Ist jetzt alles Netzwerk?
  22. Ohne Anstoß und Unterstützung von außen geht es nicht
  23. Exploring roles in digital co-creation. The case of Twittertheater
  24. Reverse Solange
  25. Waste of time
  26. Property Meeting the Challenge of the Commons
  27. Kirchengeschichte
  28. Generative Phänomenologie in feministischer Perspektive
  29. Kompetenzvermittlung im Unterricht
  30. International investment law and development
  31. Waiver, acquiescence and extinctive prescription
  32. Public Value
  33. Maracujá
  34. Abschluss des Vertrages
  35. Versuch, Vollendung, Beendigung und Verjährung
  36. Diversität als Chance
  37. Die Leihmutter
  38. Abschluss des Vertrages
  39. Erbschaft- und Schenkungsteuer
  40. Minisymposium 16: Mathematik und Sprache
  41. Vergleichsarbeiten als Instrument der datenbasierten Schul- und Unterrichtsentwicklung in Gymnasien
  42. Similar performance in central and range-edge populations of a Eurasian steppe grass under different climate and soil pH regimes
  43. Key questions and uncertainties associated with the assessment of the cropland greenhouse gas balance
  44. Supporting sustainability transitions by enhancing the human dimension via empowerment, social learning and social capital