Kunst kann Krisen visualisieren – muss sie aber nicht

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenTransferbegutachtet

Authors

OriginalspracheDeutsch
TitelKrisen sichtbar machen : Dialoge zwischen Wissenschaft, Kunst und Design
HerausgeberEllen Wagner, Verena Kuni, Felix Kosok, Stefan Kroll
Anzahl der Seiten9
VerlagSpringer VS
Erscheinungsdatum2021
Seiten53-62
ISBN (Print)978-3-658-35079-6
ISBN (elektronisch)978-3-658-35080-2
DOIs
PublikationsstatusErschienen - 2021
Extern publiziertJa

DOI

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Microstructural evolution and mechanical properties of Mg-11Gd-4.5Y-1Nd-1.5Zn-0.5Zr alloy prepared via pre-ageing and hot extrusion
  2. "Schöpfung" in der 4. Klasse
  3. Akademikerzyklus
  4. Die Zeit nach E-Government
  5. Green software and green IT
  6. Organizational communication in the Germanspeaking world
  7. The effect of voters’ economic perception, Brexit and campaigns on the evaluation of party leaders over time
  8. Entrepreneurial Aalto: Where science and art meet technology and business
  9. Peuple révolutionnaire, peuple d’Auschwitz
  10. Land Take and Soil Sealing—Drivers, Trends and Policy (Legal) Instruments
  11. Biodegradation of the Antituberculosis Drug Isoniazid in the Aquatic Environment
  12. Assessing the aquatic biodegradation potential of polymeric excipients for pharmaceutical formulation
  13. Transformation of Seafood Side-Streams and Residuals into Valuable Products
  14. Mental health – backbone of the soul
  15. Why can't we view Europe from a chair?
  16. Get Rid of Your Self: Lu Märten’s Monist Art History, a Mysticism for the Machine Age
  17. Media-Educational Habitus of Future Educators in the Context of Education in Day-Care Centers
  18. Photodegradation of the antineoplastic cyclophosphamide
  19. Die Einbindung des Projekts "Leuphana Sommerakademie" in die universitäre Lehre
  20. Zur lernstrategischen Bedeutung von Übungsaufgaben im Mathematikstudium
  21. Value-based management: a review of its conceptualizations and a research agenda toward sustainable governance
  22. Gewöhnliche Räume, alltägliche Situationen. Begegnungen zwischen Architektur und Soziologie
  23. Lekcja 35-36
  24. Der Erwerb von pädagogischem Professionswissen: