Katharina Schmidt-Brücken, Hirnzirkel. Kreisende Prozesse in Computer und Gehirn: Zur neurokybernetischen Vorgeschichte der Informatik, (Science Studies).

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenRezensionenForschung

Authors

OriginalspracheDeutsch
ZeitschriftBerichte zur Wissenschaftsgeschichte
Jahrgang37
Ausgabenummer2
Seiten (von - bis)179-180
Anzahl der Seiten2
ISSN0170-6233
DOIs
PublikationsstatusErschienen - 06.2014

DOI

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Widerruf des Testaments (§ 2253–2258 BGB),
  2. MSPs for the SDGs
  3. Collaborative epistemic writing and writing-to-learn in mathematics
  4. Die Kostenrechnung als Informationssystem der Unternehmensführung
  5. The Holy Spirit, the church, and Christian unity, proceedings of the consultation held at the Monastery of Bose, Italy (14 - 20 October 2002)
  6. Polizei und Gewalt: Editoral
  7. Freiheit durch Bindung
  8. Generalist social bees maximize diversity intake in plant species-rich and resource-abundant environments
  9. Lagged effects in the Balanced Scorecard - Case Study
  10. Das Rätsel der 'Ηρω¸διαν?ιi im Markusevangelium
  11. Weltorientierung fängt in der Kita an!
  12. Menschen und Singvögel
  13. Heterogenität in berufsbegleitenden sozialwissenschaftlichen Studiengängen am Beispiel einer quantitativen Datenerhebung unter Studierenden und Lehrenden
  14. Analyse non linéaire des récessions de l'écoulement de base dans des bassins versants à écoulements intermittents
  15. N2 fixation and performance of 12 legume species in a 6-year grassland biodiversity experiment
  16. Long-term care insurance and bequests as instruments for shaping intergenerational relationships
  17. Impact of early childhood education settings on the systems thinking skills of preschool children through the lens of Bronfenbrenner's theory
  18. Mehr Gender-Strategie tut gut
  19. The (Un)intended Consequences of Legal Transplants
  20. Bildkompetenz
  21. Flexible transitions from work to retirement in Germany
  22. Editorial
  23. CITY:mobil : A Model for Integration in Sustainability Research
  24. Unreine Bilder
  25. Das Prinzip des Integrativen Gendering und Diversity - Ausgangspunkt und Entwicklungspfade
  26. “I think they are irresponsible”: Teaching Sustainability with (Counter)Narratives in the EFL Classroom
  27. Leben mit Bildern, Leben in Bildern