Investigating Junior High School Students' Length Estimation Ability and Strategies
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
Originalsprache | Englisch |
---|---|
Titel | The Mathematics Education for the Future Project : Proceedings of the 15th International Conference "Theory and Practice: An Interface or a Great Divide?" 4-9 Aug, 2019, Maynooth University, Kildare, Ireland |
Herausgeber | Alan Rogerson, Janina Morska |
Anzahl der Seiten | 6 |
Erscheinungsort | Münster |
Verlag | WTM - Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien |
Erscheinungsdatum | 08.2019 |
Seiten | 223-228 |
ISBN (Print) | 978-3-95987-111-2 |
ISBN (elektronisch) | 978-3-95987-112-9 |
Publikationsstatus | Erschienen - 08.2019 |
Veranstaltung | 15th International Conference of The Mathematics Education for the Future Project - 2019: Theory and Practice: An Interface or A Great Divide? - Maynooth University, Kildare, Irland Dauer: 04.08.2019 → 09.08.2019 Konferenznummer: 15 https://euro-math-soc.eu/news/17/11/20/15th-international-conference-mathematics-education-future-project |
- Didaktik der Mathematik