Investigating Junior High School Students' Length Estimation Ability and Strategies
Publikation: Beiträge in Sammelwerken › Aufsätze in Konferenzbänden › Forschung › begutachtet
Authors
| Originalsprache | Englisch |
|---|---|
| Titel | The Mathematics Education for the Future Project : Proceedings of the 15th International Conference "Theory and Practice: An Interface or a Great Divide?" 4-9 Aug, 2019, Maynooth University, Kildare, Ireland |
| Herausgeber | Alan Rogerson, Janina Morska |
| Anzahl der Seiten | 6 |
| Erscheinungsort | Münster |
| Verlag | WTM - Verlag für wissenschaftliche Texte und Medien |
| Erscheinungsdatum | 08.2019 |
| Seiten | 223-228 |
| ISBN (Print) | 978-3-95987-111-2 |
| ISBN (elektronisch) | 978-3-95987-112-9 |
| Publikationsstatus | Erschienen - 08.2019 |
| Veranstaltung | 15th International Conference of The Mathematics Education for the Future Project - 2019: Theory and Practice: An Interface or A Great Divide? - Maynooth University, Kildare, Irland Dauer: 04.08.2019 → 09.08.2019 Konferenznummer: 15 https://euro-math-soc.eu/news/17/11/20/15th-international-conference-mathematics-education-future-project |
- Didaktik der Mathematik
