Identity formation in minority education in the Danish-German border region

Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Authors

OriginalspracheEnglisch
ZeitschriftEuropean Educational Research Journal
Seiten (von - bis)1-16
Anzahl der Seiten16
ISSN1474-9041
PublikationsstatusErschienen - 12.11.2025

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. Marginalized group’s psychological barriers to joining pro-environmental initiatives: Can perceived initiative inclusiveness help overcome them?
  2. Amerikanische Universität Paris
  3. Studienstiftung des deutschen Volkes (Externe Organisation)
  4. University of Arts and Industrial Design Linz
  5. Joint Forum Scotland and Lower Saxony 2025
  6. Kunsthistorisches Institut In Florenz
  7. Can holistic landscape restoration drive regenerative social-ecological change?
  8. Marginalized minorities‘ psychological barriers to joining pro-environmental initiatives: Can perceived initiative inclusiveness help overcome them?
  9. Hochschulinstitut für internationale Studien und Entwicklung
  10. The inclusivenss-exclusiveness of eco-villages: Understanding the influence of morally-motivated practice minorities
  11. Universität Saint Andrews
  12. Heinrich-Böll-Stiftung (Externe Organisation)
  13. Karl von Vogelsang Institute (Externe Organisation)
  14. Social Dominance Culture
  15. Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) (Externe Organisation)
  16. Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung
  17. Wissenschaftskolleg zu Berlin e.V.
  18. Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung
  19. Entertainment education can reduce prejudice – Especially among those most prejudice-prone
  20. Irish Studies Conference 2025
  21. European Association of Social Psychology (Externe Organisation)
  22. Finanzielle Zukünfte: Individuelles oder politisches Problem?
  23. Studienstiftung des deutschen Volkes (Externe Organisation)
  24. Universität Karlstad (Externe Organisation)
  25. Demokratiebildung als Querschnittsaufgabe von Unterrichtsentwicklung im Kontext ganzheitlicher Schulentwicklung
  26. Leibniz-Gemeinschaft (Externe Organisation)
  27. Volkswagen Stiftung (Externe Organisation)