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Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

Authors

  • Kerstin Balka
  • Christina Raasch
  • Cornelius Herstatt
OriginalspracheEnglisch
ZeitschriftScience
Jahrgang19
Ausgabenummer3
Seiten (von - bis)248--256
ISSN0036-8075
PublikationsstatusErschienen - 2010

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. The innovation process: an introduction to process models
  2. The ‘fuzzy front end’of innovation
  3. Shaping the Context
  4. A causal model of the impact of the “fuzzy front end” on the success of new product development
  5. Generating Innovations through Analogies—An Empirical Investigation of Knowledge Brokers
  6. Setting the Scene
  7. Guidelines for the writing of scientific work at the Institute of Technology and Innovation Management, Hamburg Univerisity of Technology
  8. The Lead User method: an outline of empirical findings and issues for future research
  9. Exploring the correlation of patent ownership and firm success: Cases from the LCD flat panel display industry
  10. Systematische Nutzung von Analogien bei der Entwicklung innovativer Produkte
  11. Need assessment in practice-methods, experiences and trends
  12. Exploring the correlation of patent ownership and firm success: cases from the LCD flat panel display industry
  13. Impact analysis of front end practices in innovative new product development in Japanese manufacturing companies
  14. Exploring the correlation of patent ownership and firm success
  15. The “fuzzy front end” of product development: an exploratory study of German and Japanese innovation projects
  16. The role of users in the development of radical innovation: Competitive paper
  17. User innovation barriers and their impact on user-developed products
  18. Sources of bioentrepreneurship: the cases of Germany and Japan
  19. Management der frühen Phasen von Breakthrough-Innovationen
  20. Modelle des Innovationsprozesses
  21. Role of Small Cars in India’s Passenger Car Segment
  22. Wie fortschrittliche Kunden zu Innovationen stimulieren
  23. Einflussfaktoren auf das Management von Forschungs-und Entwicklungskooperationen
  24. Innovationfelder Mit Lead Usern Erschließen
  25. Fortschrittliche Kunden zu breakthrough-innovationen stimulieren
  26. Technologie-und Innovationsmanagement
  27. Lead User Management in der praktischen Anwendung: Handbuch für die effektive Produktentwicklung mit Schlüssel-Kunden
  28. Services in motion: Besonderheiten von Dienstleistungsinnovationen am Beispiel der Bertelsmann Services Group
  29. Technologien für innovative Unternehmensgründungen: Wiesbaden, Deutscher Universitätsverl., 2000