Geborgener Beton: Paul Virilios Bunkerachitextur

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschung

Authors

OriginalspracheDeutsch
TitelBeton : Werkstoff – Baustoff – Kunst-Stoff
HerausgeberHerbert Wentscher, Readymix Baustoff AG, Ratinen
Anzahl der Seiten8
ErscheinungsortWeimar
VerlagVerlag der Bauhaus-Universität Weimar
Erscheinungsdatum1999
Seiten42-49
ISBN (Print)3-86068-118-4
PublikationsstatusErschienen - 1999
Extern publiziertJa

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Contradictions in German Penal Practices
  2. Review: Anonymous agencies, backstreet businesses and covert collectives: Rethinking organizations in the 21st century (by Scott C. R. Stanford, CA: Stanford University Press, 2013. 272 pp. ISBN 9780804781381.)
  3. Sustainability management accounting – enabling macro-level sustainability transformation towards the United Nations Sustainable Development Goals
  4. Wasserstoff
  5. Matheprofis im Gespräch - Kleingruppenarbeit im Mathematikunterricht
  6. Literature Review zu konzeptionellem Lernen in Open Inquiry Settings
  7. Warum wir Tiere essen (obwohl wir sie mögen)
  8. Adaptive survival mechanisms and growth limitations of small-stature herb species across a plant diversity gradient
  9. Terpenoids tame aggressors
  10. Ad Hoc Expert Panels: Regional Fisheries Management Organisations (RFMOs)
  11. Die Okkupation des Raumes
  12. Feuilleton
  13. Assessing the Sustainability Performance of Sustainability Management Software
  14. Determinantes e Desenvolvimento de Escolas na Teoria Organizacional
  15. Ideologie, Hegemonie und Diskurs
  16. Indien
  17. Sugars in Antarctic aerosol
  18. Make it Irish! Reprints and hibernicizations for (young) Irish readers in eighteenth-century Dublin.
  19. Understanding relational values in cultural landscapes in Romania and Germany
  20. A new world for old landscapes
  21. Choreographien der Homogenisierung
  22. DELT – Digitally-Enhanced Language Teaching: Ein standortübergreifendes Lehr-Lernkonzept zur digitalisierungsbezogenen Professionalisierung von Englischlehramtsstudierenden