„Das ewig Dauernde in uns“. Immanenz und Transzendenz in Stifters Nachsommer

Publikation: Beiträge in SammelwerkenAufsätze in SammelwerkenForschungbegutachtet

Authors

OriginalspracheDeutsch
TitelZeit und Zeiten in Stifters Nachsommer
HerausgeberJana Schuster
Anzahl der Seiten20
ErscheinungsortLinz
VerlagAdalbert-Stifter-Institut des Landes Oberösterreich
Erscheinungsdatum2021
Seiten103-122
ISBN (Print)978-3-902740-37-3
PublikationsstatusErschienen - 2021
VeranstaltungDeutscher Germanistentag - 2019: ZEIT - Universität des Saarlandes, Saarbrücken, Deutschland
Dauer: 22.09.201925.09.2019
Konferenznummer: 26
http://www.germanistentag2019.de/

Bibliographische Notiz

Einige in diesem Band veröffentliche Beiträge dokumentieren Vorträge, die im Rahmen des Deutschen Germanistentages 2019 (Universität des Saarlandes, Saarbrücken) präsentiert wurden.

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Assessing students’ enjoyment in physical education
  2. How to improve water governance in multifunctional irrigation systems?
  3. Insights into PBDE Uptake, Body Burden, and Elimination Gained from Australian Age-Concentration Trends Observed Shortly after Peak Exposure
  4. Chagga women´s connections with nature: fostering relationality through arts-based methods
  5. A modeling assessment of the physicochemical properties and environmental fate of emerging and novel per- and polyfluoroalkyl substances
  6. Thinking the Problematic
  7. DBLP-QuAD
  8. Blinde Tugenden
  9. Relating to water, spaces, and other agents. On the journey behind Juliane Tübke’s project Weathering
  10. Informationsfeld Zeitverwendung
  11. Characterization of dissimilar friction stir welded lap joints of AA5083 and GL D36 steel
  12. Is Ego Depletion Real?
  13. Publikationsstrategien
  14. Die Stadt als performativer Raum
  15. Textkohärenz in mathematischen Modellierungsaufgaben
  16. Quo vadis, EU-Umweltberichterstattung?
  17. Building actor-centric transformative capacity through city-university partnerships
  18. Putting educational knowledge of prospective teachers to the test
  19. Leveraging Governance Performance to Enhance Climate Resilience
  20. Stoffstromnetzbasierte Planung und Optimierung komplexer Produktionssysteme
  21. Ist der "geborene Lehrer" eine Fiktion?
  22. Investigation of geometrical features on mechanical properties of AA2198 refill friction stir spot welds
  23. Trouble on my mind
  24. Gender and Diversity aspects in Engineering Education and their impact on the design of engineering curricula
  25. Der Mensch in Zahlen