Automaten: Können Maschinen denken?

Publikation: Beiträge in SammelwerkenLexikonbeiträgeForschung

Standard

Automaten: Können Maschinen denken? / Warnke, Martin.
Das Lexikon der offenen Fragen. Hrsg. / Jürgen Kaube; Jörn Laakmann. Stuttgart: J.B. Metzler, 2015. S. 30-31.

Publikation: Beiträge in SammelwerkenLexikonbeiträgeForschung

Harvard

Warnke, M 2015, Automaten: Können Maschinen denken? in J Kaube & J Laakmann (Hrsg.), Das Lexikon der offenen Fragen. J.B. Metzler, Stuttgart, S. 30-31.

APA

Warnke, M. (2015). Automaten: Können Maschinen denken? In J. Kaube, & J. Laakmann (Hrsg.), Das Lexikon der offenen Fragen (S. 30-31). J.B. Metzler.

Vancouver

Warnke M. Automaten: Können Maschinen denken? in Kaube J, Laakmann J, Hrsg., Das Lexikon der offenen Fragen. Stuttgart: J.B. Metzler. 2015. S. 30-31

Bibtex

@inbook{cb4db918fb324d518254e7be2bedf36e,
title = "Automaten: K{\"o}nnen Maschinen denken?",
keywords = "Digitale Medien, Kulturinformatik",
author = "Martin Warnke",
year = "2015",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-476-02620-0",
pages = "30--31",
editor = "J{\"u}rgen Kaube and J{\"o}rn Laakmann",
booktitle = "Das Lexikon der offenen Fragen",
publisher = "J.B. Metzler",
address = "Deutschland",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Automaten

T2 - Können Maschinen denken?

AU - Warnke, Martin

PY - 2015

Y1 - 2015

KW - Digitale Medien

KW - Kulturinformatik

UR - http://www.beck-shop.de/fachbuch/leseprobe/978-3-476-02620-0_lsp.pdf

M3 - Lexikonbeiträge

SN - 978-3-476-02620-0

SP - 30

EP - 31

BT - Das Lexikon der offenen Fragen

A2 - Kaube, Jürgen

A2 - Laakmann, Jörn

PB - J.B. Metzler

CY - Stuttgart

ER -

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Einführung in die Ästhetische Bildung
  2. Geheimnistheater
  3. Measuring the Impacts of NGO Partnerships
  4. Beyond Tolerance
  5. The Americas: Evo's Bolivia: Continuity and Change, C. Farthing Linda & H. Kohl Benjamin . Austin, TX: University of Texas Press, 2014. 272pp
  6. Adrienne Windhoff-Heritier: Policy Analyse : eine Einführung
  7. Predicting pragmatic cue integration in adults’ and children’s inferences about novel word meanings.
  8. COVID Capitalism
  9. Media communication on climate change and coastal protection:
  10. Musik im Internet
  11. Stretching e riscaldamento
  12. Kognitiv anspruchsvoller Unterricht
  13. Herzstechen
  14. Patterns of organizational (sub)culture and their influence on organizational effectiveness
  15. By Means of Which
  16. Zum Verhältnis von Empirie und kultursoziologischer Theoriebildung
  17. A guide to training your own horses
  18. Global research landscape of sustainability curricula implementation in higher education
  19. High Strength Magnesium Alloys Through Precipitation Hardening and Micro Alloying
  20. Valuation of Biodiversity ‐ A NERC scoping study
  21. Guitar games
  22. Degradation of the tricyclic antipsychotic drug chlorpromazine under environmental conditions, identification of its main aquatic biotic and abiotic transformation products by LC-MS n and their effects on environmental bacteria
  23. Collaborative governance and personal relationships for sustainability transformation in the textile sector
  24. Einleitung
  25. The Genocide Convention
  26. Lesen empeerisch
  27. Planspiel zur Existenzgründung und Unternehmensnachfolge als Lehr- und Forschungsmethode
  28. Verantwortung kommt mit Nähe
  29. Unterrichtsdiagnostik – Voraussetzung für die Verbesserung der Unterrichtsqualität
  30. The psychology of entrepreneurship
  31. "Über diesem Abgrund"
  32. Entrepreneurial orientation
  33. Two languages, two children’s literatures
  34. Sovereign Media, Critical Infrastructures, and Political Subjectivity