Marco Warsitzka

Dr.

  1. 2016
  2. Erschienen

    The relevance of cultural aspects in cross cultural management in multinational companies

    Ferraris, A., Longo, M. & Warsitzka, M., 01.05.2016, Managing Globalization: New Business Models, Strategies and Innovation. Vrontis, D., Bresciani, S. & Rossi, M. (Hrsg.). Cambridge Scholars Publishing, S. 50-76 27 S.

    Publikation: Beiträge in SammelwerkenKapitelForschungbegutachtet

  3. 2021
  4. Angenommen/Im Druck

    How cognitive issue bracketing affects interdependent decision-making in negotiations

    Warsitzka, M., Zhang, H., Loschelder, D. D., Majer, J. & Trötschel, R., 2021, (Angenommen/Im Druck) in : Journal of Experimental Social Psychology. 99, 104268.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. Angenommen/Im Druck

    When control does not pay off: The dilemma between trade-off opportunities and budget restrictions in B2B negotiations

    Mann, M., Warsitzka, M., Zhang, H., Hüffmeier, J. & Trötschel, R., 2021, (Angenommen/Im Druck) in : Negotiation and Conflict Management Research. 2022

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  6. Erschienen

    Negotiation complexity: a review and an integrative model

    Zhang, H., Zhang, K., Warsitzka, M. & Trötschel, R., 27.07.2021, in : International Journal of Conflict Management. 32, 4, S. 554-573 20 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenÜbersichtsarbeitenForschung