Journal of Computer Assisted Learning, ‎0266-4909

Fachzeitschrift: Zeitschrift

  1. 2023
  2. Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung

    Improving short-term academic performance in the flipped classroom using dynamic geometry software

    Fung, C-H., Poon, K-K., Besser, M. & Fung, M-C., 29.11.2023, (Elektronische Veröffentlichung vor Drucklegung) in: Journal of Computer Assisted Learning. 12 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  3. 2020
  4. Should learners use their hands for learning? Results from an eye-tracking study

    Korbach, A., Ginns, P., Brünken, R. & Park, B., 01.02.2020, in: Journal of Computer Assisted Learning. 36, 1, S. 102-113 12 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  5. 2019
  6. Does modality play a role? Visual-verbal cognitive style and multimedia learning

    Koć-Januchta, M. M., Höffler, T. N., Eckhardt, M. & Leutner, D., 01.12.2019, in: Journal of Computer Assisted Learning. 35, 6, S. 747-757 11 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  7. 2016
  8. Emotions and multimedia learning: the moderating role of learner characteristics

    Knörzer, L., Brünken, R. & Park, B., 01.12.2016, in: Journal of Computer Assisted Learning. 32, 6, S. 618-631 14 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  9. 2009
  10. Erschienen

    The impact of goal focus, task type and group size on synchronous net-based collaborative learning discourses

    Pfister, H. -R. & Oehl, M., 01.04.2009, in: Journal of Computer Assisted Learning. 25, 2, S. 161-176 16 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet

  11. 2000
  12. Double-fading support - A training approach to complex software systems

    Leutner, D., 12.2000, in: Journal of Computer Assisted Learning. 16, 4, S. 347-357 11 S.

    Publikation: Beiträge in ZeitschriftenZeitschriftenaufsätzeForschungbegutachtet