International Journal of Science Education, 0950-0693
Fachzeitschrift: Zeitschrift
- 2023
- Angenommen/Im Druck
Teenagers performing research on climate change education in a fully integrated design-based research setting
Parth, S., Schickl, M., Oberauer, K., Kubisch, S., Deisenrieder, V., Liebhaber, N., Frick, M., Michelsen, G., Stötter, J. & Keller, L., 2023, (Angenommen/Im Druck) in: International Journal of Science Education. 23 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2014
- Erschienen
Understanding the Greenhouse Effect by Embodiment: Analysing and Using Students' and Scientists' Conceptual Resources
Niebert, K. & Gropengießer, H., 22.01.2014, in: International Journal of Science Education. 36, 2, S. 277-303 27 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet