Educational Psychology Review, 1040-726X
Fachzeitschrift: Zeitschrift
- 2022
Effective Strategies for Research Integrity Training—a Meta-analysis
Katsarov, J., Andorno, R., Krom, A. & van den Hoven, M., 01.06.2022, in: Educational Psychology Review. 34, 2, S. 935-955 21 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet
- 2020
- Erschienen
An Interactive Layers Model of Self-Regulated Learning and Cognitive Load
Wirth, J., Stebner, F., Trypke, M., Schuster, C. & Leutner, D., 01.12.2020, in: Educational Psychology Review. 32, 4, S. 1127-1149 23 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Übersichtsarbeiten › Forschung
- 2018
Differentiating Different Types of Cognitive Load: a Comparison of Different Measures
Korbach, A., Brünken, R. & Park, B., 01.06.2018, in: Educational Psychology Review. 30, 2, S. 503-529 27 S.Publikation: Beiträge in Zeitschriften › Zeitschriftenaufsätze › Forschung › begutachtet