Schreiben fördern muss die gesamte Universität

Presse/Medien: Presse / Medien

Autorenbeitrag

Quellenangaben

TitelFrankfurter Allgemeine Zeitung
BekanntheitsgradNational
MedienformatDruck
Land/GebietDeutschland
Datum der Veröffentlichung28.11.19
Produzent/AutorDagmar Knorr
PersonenDagmar Knorr

Beschreibung

Autorenbeitrag

Thema

Schreibkompetenzförderung von Studierenden

Zeitraum28.11.2019
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. Mentale Modelle und Effekte der Präsentations- und Abrufkodalität beim Lernen mit Multimedia
  2. Dynamische Regelselektion in der Reihenfolgeplanung
  3. Teaching and Learning in Sustainability Science
  4. Handbuch Biodiversitätsmanagement
  5. In situ synchrotron radiation diffraction during solidification of Mg4Y and Mg4YxGd alloys (x - 1, 4 wt.%)
  6. Das „Leben“ in biophänomenologischer Perspektive
  7. Penser et agir
  8. The color red reduces snack food and soft drink intake
  9. Solutions Manual. A Resource for Course Leaders
  10. 36th Conference of the European Group for the Study of Deviance and Social Control: Conflict, Penal Policies and Prison Systems
  11. The difficulty to behave as a (regulated) natural monopolist
  12. Hierarchie
  13. Ressourceneffizienz in der Praxis
  14. Goodbye Germany! The influence of personality and cognitive factors on the intention to work abroad
  15. Stability under learning of equilibria in financial markets with supply information
  16. Der Sinn der Lehre
  17. Agglomeration, Vertical Specialization, and the Strength of Industrial Linkages
  18. Nascent and infant entrepreneurs in Germany
  19. Krisis und Invention
  20. Effects of Sn segregation and precipitates on creep response of Mg-Sn alloys
  21. Flows of Active Pharmaceutical Ingredients Originating from Health Care Practices on a Local, Regional, and Nationwide Level in Germany
  22. A note on why more West than East German firms export
  23. Randlos in der Mehrheitskultur
  24. Polyphone Ästhetik. Eine kritische Situierung.
  25. Entrepreneurial orientation
  26. Education for Sustainable Development Goals
  27. Fields of Training, Plant Characteristics and the Gender Wage Gap in Entry Wages Among Skilled Workers
  28. § 290 Verzinsung des Wertersatzes