Regionaler Abschluss des transatlantischen Blended-Learning-Projekts: "Going Green" - Schülerinnen und Schüler präsentieren ihre Nachhaltigkeisprojekte

Presse/Medien: Presse / Medien

Quellenangaben

TitelRegionaler Abschluss des transatlantischen Blended-Learning-Projekts: "Going Green" - Schülerinnen und Schüler präsentieren ihre Nachhaltigkeisprojekte
Medienbezeichnung/OutletLandesregierung Nordrhein-Westfalen, Schulministerium
Dauer/Länge/GrößeDüsseldorf
Datum der Veröffentlichung04.12.14
Produzent/AutorLandesregierung Nordrhein-Westfalen, Schulministerium
URLwww.schulministerium.nrw.de/docs/bp/Ministerium/Presse/Pressemitteilungen/2014_-16_-Legislaturperiode/PM20141204/index.html
PersonenJoannis Kaliampos, Torben Schmidt
Zeitraum04.12.2014
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. LCA and post-hoc application of sustainability criteria
  2. Geschlechtsspezifische Differenzierung im Förderunterricht
  3. Legitimationstechniken, Sicherheitspraktiken
  4. Editorial
  5. Determinants of trade union membership in Western Germany
  6. Can rare arable plants benefit biological pest control potential of cereal aphids in croplands?
  7. Multiple anthropogenic pressures challenge the effectiveness of protected areas in western Tanzania
  8. Krisen und Diskurse - das Kunstjahr 2023 aus Berliner Sicht
  9. Was ist Stakeholder Value?
  10. How Does Sustainability Performance Relate to Business Competitiveness?
  11. Seeking social support on social media
  12. Temperature and palaeolake evolution during a Middle Pleistocene interglacial–glacial transition at the Palaeolithic locality of Schöningen, Germany
  13. DFG-Schwerpunktprogramm .,Netzbasierte Wissenskommunikation in Gruppen"
  14. Diagnosebegleiter
  15. Chancen för erneuerbare Energien in Wärmenetzen
  16. Phosphorus status, use and recycling in a Chinese peri-urban region with intensive animal husbandry and cropping systems
  17. Von Boccaccio zu Hartmut Lange
  18. Bildung und Emanzipation
  19. Karl Mays "Am Jenseits"
  20. Retrodistribution
  21. Educational participation of young refugees in the context of digitized settings
  22. Friction extrusion processing of aluminum powders
  23. Cultural variation of leadership prototypes across 22 European countries
  24. Strukturwandel als unternehmerische Herausforderung - Wettbewerbsstrategien in der Bauindustrie
  25. ReClaiming Participation
  26. Current practice of assessing students' sustainability competencies
  27. Erfolgsfaktor Zuverlässigkeit
  28. Kerstin Hensel
  29. Two-Dimensional Simulations of Laser Shock Peening of Aluminum with Water Confinement
  30. Import, Export und Produktivität in niedersächsischen Unternehmen des verarbeitenden Gewerbes
  31. The Instrument as Medium
  32. Die Verschuldungskapazität
  33. Training effects on teachers’ feedback practice
  34. Are authoritarian China and Russia doomed ?
  35. Neuere Ansätze zum Textschreiben im sprachlichen Anfangsunterricht
  36. European COMPARative Effectiveness research on blended Depression treatment versus treatment-as-usual (E-COMPARED): Study protocol for a randomized controlled, non-inferiority trial in eight European countries
  37. Kombinatorisches Zählen
  38. „Weiß und gebildet?“ Auf dem Weg zu einer divers(er)en Klimaschutzbewegung
  39. Theorielose Empirie?
  40. Methoden-Muster: Elternmitarbeit in der Einrichtung
  41. Effects of digital video-based feedback environments on pre-service teachers’ feedback competence
  42. Social reciprocity as a critical success factor for small and mid-size enterprises
  43. Logistik-Leitstände in Industrieunternehmen
  44. Kein Anschluss ohne Kommunikation oder: Lese- und Medienkompetenz entstehen im Gespräch, auch mit Peers?