Das Phänomen Helene Fischer: Bericht NDR Info

Presse/Medien: Presse / Medien

Quellenangaben

TitelDas Phänomen Helene Fischer: Bericht NDR Info
BekanntheitsgradNational
Medienbezeichnung/OutletRadio
MedienformatRadio
Land/GebietDeutschland
Datum der Veröffentlichung05.08.14
BeschreibungLink zur Sendung
Produzent/AutorJan Wiedemann
PersonenMichael Ahlers

Thema

Erklärung und Einschätzung des "Pop-Phänomens" bzw. "Pop-Produktes" Helene Fischer.

Zeitraum05.08.2014
Beziehungsdiagramm

Zuletzt angesehen

Aktivitäten

  1. 1st International Conference of the International Association for Computing and Philosophy - IACAP 2011
  2. Biological Oxidation of Iron with Various Oxidants.
  3. The Paradox of Openness
  4. Imaginaries of Disconnection
  5. Ringvorlesung "Maple Leaf & Stars and Stripes" WiSe 2012/2013
  6. User Conference IAB Establishment Panel 2012
  7. Dokumentation und Qualitätssicherung vor Ort
  8. 2. Gottfried Benn-Symposion an der Universität Siegen - 2013
  9. 10. Graduiertenkonferenz an der Friedrich-Alexander Universität Erlangen-Nürnberg - 2011
  10. Innovation als Kernaufgabe der modernen Universität
  11. 4. Fuldaer Feldarbeitstage - 2013
  12. FORMATE DER KUNSTVERMITTLUNG - 2019
  13. Bsc-Thesis: Nutritional preferences of nectar-feeding ants in a subtropical forest in China
  14. Lesung & Diskussion: "Liebesmühe"
  15. Autorschaft
  16. Team Extra #1
  17. A Body is an Archive
  18. 5. Workshop Makroökonomik und Konjunktur - 2010
  19. Tag der Informatik 2022
  20. "Play and Community". Enacting a Virtual Stage through Co-Creation
  21. Pessimism and Optimism of the Future: the Future of the World(s) in the Strategies of Feminism and Digital Technologies
  22. Food waste as nutrient source in heterotrophic microalgae cultivation
  23. Unpolitics in the EU: Evidence from various policy areas, states and institutions
  24. (University) support programmes and sustainable regional development: Why, how, and with what impact?
  25. Does pragmatic variation have a place in foreign language teaching? (EUROSLA 2008, Aix-en-Provence)
  26. Culture as Value Added Industry and as Embedded Life: Culture as Part of Touristic Products
  27. Connecting feedback to self-efficacy: Differences between pre-service and expert teachers’ feedback quality
  28. “Bodies Without Boundaries: Shape-Shifting Experiences in Native American Poetry”