Public transport (Zeitschrift)

Aktivität: Herausgebertätigkeit und Begutachtung von PublikationenBegutachtung von PublikationenForschung

Lin Xie - Gutachter*in

    The journal Public Transport presents a range of research in the area of Public Transport: Planning and Operations with the aim of advancing the state of the art and the state of the practice in computer-aided systems and scheduling in public transport. The Journal considers all subjects in this area, especially with a focus on planning and scheduling; the common ground is the use of computer-aided methods and operations research techniques to improve information management, network and route planning, vehicle and crew scheduling and rostering, vehicle monitoring and management, and practical experience with scheduling and public transport planning methods. Besides theoretical papers, the journal also publishes case studies and applications. Public Transport benefits an audience of transport operators, and consulting firms and academic institutions involved in development, utilization or research of computer-aided planning and scheduling in public transport. Officially cited as: Public Transp
    2015 → …

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    3. Landscape context and management effects on an important insect pest and its natural enemies in almond
    4. §1 Die Rechtsschutz- und Verfahrensidee im Unionsrecht
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    9. Mathematikbezogene Selbsteinschätzungen und Testbereitschaft von Erwachsenen
    10. Sluts 'r' us
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    16. Bildschirmtext (Btx)
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    20. §4 Nr. 4 Beispiele unlauterer geschäftlicher Handlungen
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    23. Angst vor dem Unbekannten
    24. The global economic crisis as a critical juncture?
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    26. Quantified Self aus bildungstheoretischer Perspektive
    27. Minimierung von Flächenverbrauch bei der Schaffung von Wohnraum
    28. Coastal Tourism in Germany
    29. Reiseentscheidung
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    31. Entwicklung eines Beschaffungskonzepts im Maschinenbau
    32. Nachhaltige Raumentwicklung und Geschlechterverhältnisse
    33. Die Nutzung des Internets durch Kinder : eine qualitative Studie zu internetspezifischen Nutzungsstrategien, Kompetenzen und Präferenzen von Kindern im Alter zwischen 11 und 13 Jahren
    34. Die Fallstudie: Produktions- und Absatzplanung