How the UNESCO Chair "Higher Education for Stustainable Development" addresses the SDGs

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenGastvorträge und -vorlesungenForschung

Maik Adomßent - Sprecher*in


    11.05.2017

    Zuletzt angesehen

    Forschende

    1. Bernd Wagner

    Publikationen

    1. The Pervasive Role of Pragmatics in Early Language
    2. Zwischen Fruchtfliege und Global Player
    3. Atomenergie: Renaissance nein danke
    4. Mixed farmers' perception of the ecological-economic performance of diversified farming
    5. Religionen im Pluralismus
    6. Weder Herren noch Knechte
    7. Überschriften – der Anfang ist das A und O?!
    8. A systematic multi-step screening of numerous salt hydrates for low temperature thermochemical energy storage
    9. Metabolites and Transformation Products of Pharmaceuticals in the Aquatic Environment as Contaminants of Emerging Concern
    10. Stichtagsprinzip und Ereignisse nach dem Bilanzstichtag
    11. Bankruptcy in Germany
    12. Projekt "Gender Greenstreaming"
    13. Stromzugang im Globalen Süden
    14. IMAGE: Development of a European curriculum for the training of prevention managers
    15. Confliggere cooperando
    16. Ist auch Krankheit "der Sünde Sold"?
    17. Arbeitszufriedenheit im Kontext
    18. Fragwürdige Gründe: Exklusion durch Inklusion?
    19. Bewegung - Bildung - Gesundheit
    20. Transdisciplinarity
    21. Mental health – backbone of the soul
    22. A note on firm age and the margins of imports: First evidence from Germany
    23. Bewegung an Geräten
    24. Exploring artful possibilities: a transdisciplinary research on culture, arts and sustainability
    25. Herausforderungen in der Grundschule digital begegnen
    26. Political Culture Paradigm
    27. Arbeitsbedingungen von Journalisten
    28. [Review] Tracy McDonald e Daniel Vandersommers (a cura di), Zoo Studies. A New Humanities, Montreal, McGill¿Queen¿s University Press, 2019, 345 pp.
    29. Limited knowledge flow among stakeholders of critically endangered renosterveld in South Africa
    30. Careerists or Educational Aspirants? – (Re-)entry of European Lifelong Learners into Higher Education