Ganztagskongress 2025 „Das Kind im Zentrum“

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenKonferenzenTransfer

Tilmann Wahne - Sprecher*in

Pia Rother - Sprecher*in

Elke Roulands - Sprecher*in

Marc Holz - Sprecher*in

Fachforum „‚Guter‘ Ganztag aus Kindersicht und die Gestaltungspotentiale der Horte“
02.04.2025
Ganztagskongress 2025 „Das Kind im Zentrum“

Veranstaltung

Ganztagskongress 2025 „Das Kind im Zentrum“

02.04.2503.04.25

Berlin, Berlin, Deutschland

Veranstaltung: Konferenz

Zuletzt angesehen

Publikationen

  1. The impact of climate change on the external cost of pesticide applications in US agriculture
  2. Average wage, qualification of the workforce and export performance in German enterprises: Evidence from KombiFiD data
  3. Das Assessment auf der SCoRe-Lernplattform
  4. Responsible Management Learning and Education in Need of Inter- and Transdisciplinarity
  5. The informed society
  6. Editorial
  7. Balancing Acts
  8. The First Steps of Blended Mobility in European Higher Education
  9. Vernetzung von Offenlandbiotopen in der Lüneburger Heide
  10. Earth stewardship: Shaping a sustainable future through interacting policy and norm shifts
  11. Mikroökonomische Analyse der Arbeitsnachfrage
  12. Proflexion und Diffraktion:
  13. Pathische Repräsentation
  14. Between morality and the law
  15. Personalarbeit in jungen Unternehmen - (k)ein Thema?
  16. Promoting pre-service teachers' professional vision of classroom management during practical school training
  17. Globalising the Study of Diffusion: Multiple Sources and the East African Community
  18. Gesundheitserziehung in Schulen
  19. On the effects of redistribution on growth and entrepreneurial risk-taking
  20. Digitalisierung & Inklusion – Teil 2
  21. Multiple components of plant diversity loss determine herbivore phylogenetic diversity in a subtropical forest experiment
  22. Damage in beech forests of Schleswig-Holstein (Northern Germany) in relation to forest structure and soil conditions
  23. The impact of political leaders' profession and education on reforms
  24. Understanding the gender gap in immigrant entrepreneurship