Exploring business models of sustainability pioneers - An analysis of case studies in the smartphone industry

Aktivität: Vorträge und GastvorlesungenKonferenzvorträgeForschung

Veranstaltung

3rd International Conference on New Business Models - NBM 2018: New business models with impact: focused, scalable and international

27.06.1828.06.18

Sofia, Bulgarien

Veranstaltung: Konferenz

Dokumente

Zuletzt angesehen

Forschende

  1. Olaf Anderßon

Aktivitäten

  1. The Civic Culture Transformed: From Allegiant to Assertive Citizens
  2. Digitale Führung (Keynote)
  3. Transition into Unemployment and Demand for Social Protection. The Imperfection of Measurement or Perfection of Social Policy in Germany?
  4. A longitudinal study of the effect of the year abroad on L2 pragmatic competence.: Research Seminar on Applied Linguistics (Universität Bonn)
  5. Die Versinnbildlichung der Wissenschaft am Beispiel des Science Slams
  6. EuroNanoForum 2011
  7. Fakultät Management und Technologie (Organisation)
  8. Enteignung russisch kontrollierter Energieinfrastruktur
  9. Enforceable Brand Agreements and Due Diligence Legislation: Complements or Substitutes in the Labor Governance of Global Supply Chains?
  10. Electronic International Journal of Time Use Research (Fachzeitschrift)
  11. Books for young patriots. A comparative look at British and German picturebooks published before and during the First World War
  12. 2016 Conference of the International Association for Media and Communication Research - IAMCR 2016
  13. Sprache(n) und Berufliche Bildung. Qualifizierung und Beschulung von Seiteneinsteigern
  14. OS4Future: an academic advocacy for our future
  15. 52. Jahrestagung der Bundesarbeitsgemeinschaft Englisch an Gesamtschulen - BAG 2014
  16. Hochschule Darmstadt (Externe Organisation)
  17. Bearbeitung von Problemlöseaufgaben unterstützt durch papier- und videobasierter Lösungsbeispiele
  18. Fakultät Management und Technologie (Organisation)
  19. Little Fish in a Big Pond? Auswirkungen von inklusivem Unterricht in der Sekundarstufe auf das Selbstkonzept von Schüler*innen mit Förderbedarf Lernen.
  20. Podiumsdiskussion: Vom Unrechtskontext zur Kooperation? Über den Umgang mit dem kolonialen Erbe.