Case Study als Lehr- und Lernmethode - 2011

Aktivität: Wissenschaftliche und künstlerische VeranstaltungenExternen Workshops, Kursen, SeminarenLehre

Simon Burandt - Teilnehmer*in

    Case Study als Lehr- und Lernmethode

    vom CSM und INFU organisierten Workshop zu dem Thema "Case Study als Lehr- und Lernmethode" ... es gab keine TN Bestätigung, Dauer 2h
    18.01.2011
    Case Study als Lehr- und Lernmethode - 2011

    Veranstaltung

    Case Study als Lehr- und Lernmethode - 2011

    18.01.11 → …

    Lüneburg, Deutschland

    Veranstaltung: Konferenz

    Zuletzt angesehen

    Publikationen

    1. Translating interventions to improve competence, motivation, and support of heating professionals to increase energy efficiency in Swiss buildings
    2. Business model communication and financial performance in crossnational acquisitions
    3. “The spaces of sight and sound”–Containment, feedback, and contingency in R. Murray Schafer´s acoustic ecology
    4. Review: The dark side of relict species biology
    5. Mathematik im Ingenieurwissenschaftsstudium – Ansätze zu einer fachbezogenen Kompetenzmodellierung
    6. Demons at Play in Paul Auster´s The Music of Chance
    7. Cadavre Exquisit
    8. A "Crisis of Whiteness" in the "Heart of Darkness"
    9. The role of timing and corrective feedback in L2 discussion activities
    10. Personal norms of sustainability and farm management behavior
    11. A social-ecological approach to support equitable land use decision-making
    12. Reaching and recruiting Turkish migrants for a clinical trial through Facebook
    13. Autonomie der Migration
    14. Driving anger expression in Germany—Validation of the Driving Anger Expression Inventory for German drivers
    15. Two cascaded and extended kalman filters combined with sliding mode control for sustainable management of marine fish stocks
    16. Circular Business Models: OVercoming Barriers, Unleashing Potentials
    17. The "German Case"
    18. Reallabor versus Realexperiment
    19. Plant-plant interactions, biodiversity & assembly in grasslands and their relevance to restoration
    20. Vielfältige Partizipation oder Repräsentation von Vielfalt in der Occupy-Bewegung?
    21. International scaling of sustainability continuing professional development for in-service teachers
    22. Kann man Wald ernten?
    23. Effective democracy, mass culture, and the quality of elites
    24. Medienerziehung in der Kindertagesstätte
    25. Exemplarisch lernen an der "Lüneburger Heide"
    26. MindMatters - A programme for the promotion of mental health in primary and secondary schools