Untersuchung von Krankenhausabwasser am Beispiel des Universitätsklinikums Freiburg

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Standard

Untersuchung von Krankenhausabwasser am Beispiel des Universitätsklinikums Freiburg. / Gartiser, Stefan; Brinker, L.; Uhl, Andreas et al.
In: Korrespondenz Abwasser - KA, Vol. 49, No. 9, 1994, p. 1618-1624.

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Harvard

Gartiser, S, Brinker, L, Uhl, A, Willmund, R, Kümmerer, K & Daschner, FD 1994, 'Untersuchung von Krankenhausabwasser am Beispiel des Universitätsklinikums Freiburg', Korrespondenz Abwasser - KA, vol. 49, no. 9, pp. 1618-1624.

APA

Gartiser, S., Brinker, L., Uhl, A., Willmund, R., Kümmerer, K., & Daschner, F. D. (1994). Untersuchung von Krankenhausabwasser am Beispiel des Universitätsklinikums Freiburg. Korrespondenz Abwasser - KA, 49(9), 1618-1624.

Vancouver

Bibtex

@article{5ff28a1c2195421caee9b1b8a075b3b3,
title = "Untersuchung von Krankenhausabwasser am Beispiel des Universit{\"a}tsklinikums Freiburg",
keywords = "Chemie",
author = "Stefan Gartiser and L. Brinker and Andreas Uhl and R. Willmund and Klaus K{\"u}mmerer and Daschner, {Franz D.}",
year = "1994",
language = "Deutsch",
volume = "49",
pages = "1618--1624",
journal = "Korrespondenz Abwasser - KA",
issn = "0341-1478",
publisher = "Gesellschaft zur F{\"o}rderung der Abwassertechnik",
number = "9",

}

RIS

TY - JOUR

T1 - Untersuchung von Krankenhausabwasser am Beispiel des Universitätsklinikums Freiburg

AU - Gartiser, Stefan

AU - Brinker, L.

AU - Uhl, Andreas

AU - Willmund, R.

AU - Kümmerer, Klaus

AU - Daschner, Franz D.

PY - 1994

Y1 - 1994

KW - Chemie

M3 - Zeitschriftenaufsätze

VL - 49

SP - 1618

EP - 1624

JO - Korrespondenz Abwasser - KA

JF - Korrespondenz Abwasser - KA

SN - 0341-1478

IS - 9

ER -

Recently viewed

Activities

  1. Study Abroad Research in Second Language Acquisition and International Education (Zeitschrift)
  2. KI-Kompetenzen mit digitalen Lernangeboten stärken - welche Bedarfe haben Lehrende und Lernende?
  3. Wann, warum und wie effektiv wird um Nachhaltigkeit verhandelt?: Eine psychologische Perspektive
  4. Symposium “Arzneimittel im Wasser - Ziele und Rahmenbedingungen“ der Emschergenossenschaft - 2011
  5. Keep Calm and Solve the Problem: An Integrated Model to Reduce Threat and Defense in Conflicts
  6. Emerging Researchers on Videos in Teacher Education - Structured Video Talk [Konferenz abgesagt]
  7. Language Learning in the Mainstream Classroom: Social Science Teachers’ Approaches and Attitudes
  8. ’Granny do you want tea?’: Investigating offers across the Englishes (Leuphana Universität Lüneburg)
  9. Look Who's Talking How - A Teaching Intervention on Gender-Sensitive Language in Higher Education
  10. STELA - Studienerfolg mittels Learning Analytics. Handlungsempfehlungen für deutsche Hochschulen
  11. Language learning in the mainstream classroom: Social Studies teachers’ approaches and attitudes
  12. ZEP - Zeitschrift für internationale Bildungsforschung und Entwicklungspädagogik (Fachzeitschrift)
  13. How stereotypes affect grading and tutorial feedback: Shifting evaluations or shifting standards?
  14. Video or Text Cases in Problem-Oriented or Direct Instructional Settings for Preservice Teachers?
  15. Dozierendenperspektive zu akademischen Kompetenzen von Studierenden in der Studieneingangsphase
  16. A piezo servo hydraulic actuator for use in camless combustion engines and its control with MPC
  17. Geschlecht und Geschlechterverhältnisse in der Pädagogik: Theoretische und empirische Grundlagen