Repositioning Destinations between Mass Market Requirements and High Quality Offers in Germany

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Authors

Original languageEnglish
JournalGeographical Sciences
Volume64
Issue number3
Pages (from-to)116-126
Number of pages10
ISSN0286-4886
Publication statusPublished - 2009
Externally publishedYes

Recently viewed

Researchers

  1. Pia Kohlstedt

Publications

  1. Expatriate success
  2. The concept of personal initiative
  3. Seelenphänomene
  4. Der ‚Sympathisanten’-Diskurs im Deutschen Herbst
  5. Idylle und Ernüchterung
  6. Integration der Ressourceneffizienz in die Ökodesign Richtlinie
  7. Najkrači put u svet – Der kürzeste Weg in die Welt
  8. Regional renewable energy approaches
  9. Von CSR zu Corporate Sustainability
  10. Assessing difficulties in career decision making among Swiss adolescents with the German My Vocational Situation Scale
  11. Hörbar gut
  12. Drei Fragen zu Bildung für eine nachhaltige Entwicklung
  13. Partizipation
  14. DIN
  15. Sex differences in general knowledge in German high school students
  16. Bildungsphilosophie
  17. Die Welt aus Eis
  18. Unternehmensrisiko Klimawandel
  19. Erlebniswertorientierte Markenstrategien
  20. Biodiversität und Globales Lernen
  21. "Just-in-Time"-Logistik am Beispiel eines Zulieferbetriebs in der Automobilindustrie
  22. Functional and phylogenetic diversity of woody plants drive herbivory in a highly diverse forest
  23. Landschaft
  24. Fehler beim schätzen
  25. Energiekonzept: Die Energierevolution
  26. Buying organic
  27. Higher Productivity in Importing German Manufacturing firms
  28. VG Göttingen: Kein umfassender Meldedatenabgleich durch Beitragsservice
  29. Buchhaltung und Jahresabschluß
  30. Sandökosysteme im Binnenland
  31. Ecotourism and Coral Reef
  32. § 48 Solare Strahlungsenergie
  33. Mittig ist nur das Mittel
  34. Jünglinge der Moderne
  35. Sachunterricht: Fundstücke aus der Wissenschaftsgeschichte
  36. Biodiversität richtig managen
  37. Zur Notwendigkeit von Nachhaltigkeit in der Corporate Governance
  38. Social–ecological inventory in a postdisaster context