Point, line, surface as plane. From notational iconicity to diagrammatology

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

Authors

  • Sybille Krämer
Original languageEnglish
Title of host publicationTheorizing Images
EditorsZarco Paic, Kresemir Purgar
Number of pages26
Place of PublicationCambridge
PublisherCambridge Scholars Publishing
Publication date01.04.2016
Pages202-227
ISBN (print)978-1-4438-8800-4, 1-4438-8800-1
Publication statusPublished - 01.04.2016

Recently viewed

Publications

  1. Ecofemminismo e questione animale. Val Plumwood e l'occhio del coccodrillo
  2. Brustvergrößerungen von Frauen zwischen sozialer Anerkennung und Scham
  3. Schmerzassessment bei älteren Menschen in der vollstationären Altenhilfe
  4. Internationaler Masterstudiengang 'Sustainable Development and Management'
  5. Gated Communities in Südafrika - Untersuchungen im Großraum Johannesburg
  6. Internationaler Masterstudiengang 'Sustainable Development and Management'
  7. Comment on "Recent origin and cultural reversion of a hunter-gatherer group
  8. Three avenues for future research on creativity, innovation, and initiative
  9. Exhibition of a Scarf—Daniel Buren, Hermès Éditeur: Photos-souvenirs au carré
  10. Leistungsüberprüfungen durch Schulleistungsstudien und Vergleichsarbeiten
  11. Meta-Image und die Prinzipien des Digitalen im Mnemosyne-Atlas Aby Warburgs
  12. Einleitung: Das Projekt "Bildungsinstitutionen und nachhaltiger Konsum" (BINK)
  13. International Master’s Programme in Sustainable Development and Management
  14. Programa de Maestría Internacional ‘Sustainable Development and Management’
  15. Should Alexander von Humboldt Be Part of Contemporary Geography Education?
  16. Wilhelmshaven - JadeWeserPort: Potenziale und Schwächen, Chancen und Risiken
  17. International Master’s Programme in Sustainable Development and Management
  18. International Master's Programme in sustainable development and management
  19. Control condition design and implementation features in controlled trials
  20. Programa de Maestría Internacional ‘Sustainable Development and Management’
  21. Nachhaltigkeit in die Schule gebracht: Befunde aus einer empirischen Studie
  22. Genderkompetenz als Schlüsselqualifikation für polizeiliche Führungskräfte
  23. AFM imaging and nanoindentation of polymer of intrinsic microporosity PIM-1
  24. Meta-analysis as a tool for developing entrepreneurship research and theory
  25. DaZKom - Ein Modell von Lehrerkompetenz im Bereich Deutsch als Zweitsprache
  26. Controller und Nachhaltigkeit im Kontext neuer Berichterstattungspflichten
  27. Bildung für nachhaltige Entwicklung in der zweiten Phase der Lehrerbildung
  28. Die Kontextuierung von Leistungswerten bei Vergleichs- und Prüfungsarbeiten
  29. What Autism can tell us about the Link between Empathy and Moral reasoning?
  30. Stützlehrerinnen und Stützlehrer in der beruflichen Integrationsförderung
  31. Internationalism, the universal child and the world of children's literature
  32. Political Institutions and Political Elites in Changing Liberal-Democracies
  33. Individuelle Erlebensprävention durch positive Emotionalität und Motivation
  34. Partizipation von Kindern ist gutes Zusammenleben und Arbeit an der Zukunft
  35. Studium und Beruf: Studienstrategien - Praxiskonzepte - Professionsverständnis
  36. Dem Willen des Kindes folgen? - Das Kindeswohl zwischen Gegenwart und Zukunft
  37. La "crisi della rappresentazione" nella filosofia contemporanea della pittura
  38. Interventionen zur Reduktion von Stress und Stressauswirkungen in der Arbeit