Past – Present – Progressive: Praxisbuch zur DDR und Nachwendezeit in der außerschulischen Bildung

Research output: Books and anthologiesCollected editions and anthologiesResearch

Standard

Past – Present – Progressive: Praxisbuch zur DDR und Nachwendezeit in der außerschulischen Bildung. / Leistner, Alexander (Editor); Schwarz, Christina (Editor).
Beltz Juventa Verlag, 2024. 194 p.

Research output: Books and anthologiesCollected editions and anthologiesResearch

Harvard

APA

Vancouver

Bibtex

@book{fb848af79cf44773872a7a95422ae344,
title = "Past – Present – Progressive: Praxisbuch zur DDR und Nachwendezeit in der au{\ss}erschulischen Bildung",
editor = "Alexander Leistner and Christina Schwarz",
year = "2024",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-7799-7686-8",
publisher = "Beltz Juventa Verlag",
address = "Deutschland",

}

RIS

TY - BOOK

T1 - Past – Present – Progressive

T2 - Praxisbuch zur DDR und Nachwendezeit in der außerschulischen Bildung

A2 - Leistner, Alexander

A2 - Schwarz, Christina

PY - 2024

Y1 - 2024

M3 - Sammelwerke und Anthologien

SN - 978-3-7799-7686-8

BT - Past – Present – Progressive

PB - Beltz Juventa Verlag

ER -

Recently viewed

Activities

  1. Leibniz-Gemeinschaft (Externe Organisation)
  2. Association of German Engineers (Externe Organisation)
  3. German Institute for Global and Area Studies (Externe Organisation)
  4. Marginalized group’s psychological barriers to joining pro-environmental initiatives: Can perceived initiative inclusiveness help overcome them?
  5. Amerikanische Universität Paris
  6. Studienstiftung des deutschen Volkes (Externe Organisation)
  7. University of Arts and Industrial Design Linz
  8. Joint Forum Scotland and Lower Saxony 2025
  9. Kunsthistorisches Institut In Florenz
  10. Can holistic landscape restoration drive regenerative social-ecological change?
  11. Marginalized minorities‘ psychological barriers to joining pro-environmental initiatives: Can perceived initiative inclusiveness help overcome them?
  12. Hochschulinstitut für internationale Studien und Entwicklung
  13. The inclusivenss-exclusiveness of eco-villages: Understanding the influence of morally-motivated practice minorities
  14. Universität Saint Andrews
  15. Heinrich-Böll-Stiftung (Externe Organisation)
  16. Karl von Vogelsang Institute (Externe Organisation)
  17. Social Dominance Culture
  18. Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU) (Externe Organisation)
  19. Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung
  20. Wissenschaftskolleg zu Berlin e.V.
  21. Wissenschaftszentrum Berlin für Sozialforschung
  22. Entertainment education can reduce prejudice – Especially among those most prejudice-prone
  23. Irish Studies Conference 2025
  24. European Association of Social Psychology (Externe Organisation)
  25. Finanzielle Zukünfte: Individuelles oder politisches Problem?
  26. Studienstiftung des deutschen Volkes (Externe Organisation)
  27. Universität Karlstad (Externe Organisation)
  28. Demokratiebildung als Querschnittsaufgabe von Unterrichtsentwicklung im Kontext ganzheitlicher Schulentwicklung