Noisy, narrow-band devices: Prolegomena zur Animationsgeschichte des Computerspiel(er)s

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Standard

Noisy, narrow-band devices: Prolegomena zur Animationsgeschichte des Computerspiel(er)s. / Pias, Claus.
Bilder in Bewegung: Traditionen digitaler Ästhetik. ed. / Kai-Uwe Hemken. Köln: DuMont Literatur und Kunst Verlag, 2000. p. 222-235.

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Harvard

Pias, C 2000, Noisy, narrow-band devices: Prolegomena zur Animationsgeschichte des Computerspiel(er)s. in K-U Hemken (ed.), Bilder in Bewegung: Traditionen digitaler Ästhetik. DuMont Literatur und Kunst Verlag, Köln, pp. 222-235.

APA

Pias, C. (2000). Noisy, narrow-band devices: Prolegomena zur Animationsgeschichte des Computerspiel(er)s. In K.-U. Hemken (Ed.), Bilder in Bewegung: Traditionen digitaler Ästhetik (pp. 222-235). DuMont Literatur und Kunst Verlag.

Vancouver

Pias C. Noisy, narrow-band devices: Prolegomena zur Animationsgeschichte des Computerspiel(er)s. In Hemken KU, editor, Bilder in Bewegung: Traditionen digitaler Ästhetik. Köln: DuMont Literatur und Kunst Verlag. 2000. p. 222-235

Bibtex

@inbook{539ee4bea2ba4ca7ad2b4cc6da36ad59,
title = "Noisy, narrow-band devices: Prolegomena zur Animationsgeschichte des Computerspiel(er)s",
keywords = "Kulturinformatik, Kulturwissenschaften allg., Medien- und Kommunikationswissenschaft",
author = "Claus Pias",
year = "2000",
language = "Deutsch",
isbn = "3-7701-5239-5",
pages = "222--235",
editor = "Kai-Uwe Hemken",
booktitle = "Bilder in Bewegung",
publisher = "DuMont Literatur und Kunst Verlag",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Noisy, narrow-band devices

T2 - Prolegomena zur Animationsgeschichte des Computerspiel(er)s

AU - Pias, Claus

PY - 2000

Y1 - 2000

KW - Kulturinformatik

KW - Kulturwissenschaften allg.

KW - Medien- und Kommunikationswissenschaft

M3 - Aufsätze in Sammelwerken

SN - 3-7701-5239-5

SP - 222

EP - 235

BT - Bilder in Bewegung

A2 - Hemken, Kai-Uwe

PB - DuMont Literatur und Kunst Verlag

CY - Köln

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Increasing the Agility of IT Delivery
  2. The economic and psychological effects of cash transfers in development cooperation
  3. Strong genetic differentiation on a fragmentation gradient among populations of the heterocarpic annual Catananche lutea L. (Asteraceae)
  4. Inspektionsbasierte Schul- und Unterrichtsentwicklung
  5. Critique
  6. Praxis in Kindertageseinrichtungen
  7. Apriorische Gewissheit
  8. Music consumption at the dawn of the music industry
  9. Teachers’ Conversational Style and Children’s Language Development in German Childcare Centers
  10. Entwicklung und Validierung eines Fragebogens zur Erfassung von Freude am Schulsport im Jugendalter (FEFS-J)
  11. Society and territory
  12. Coffee Machine as a mediating technology of organization
  13. Collective Renewable Energy Prosumers and the Promises of the Energy Union
  14. Weltnomos der Zivilgesellschaft und Normalisierung des Krieges
  15. Demokratiekompetenz als berufliche Handlungskompetenz
  16. Degraded creep resistance induced by static precipitation strengthening in high-pressure die casting Mg-Al-Sm alloy
  17. Futurizing politics and the sustainability of real-world experiments
  18. Modellieren = Sachrechnen?
  19. Cognitive dissonance in sustainability scientists regarding air travel for academic purposes
  20. Stephanosporin, a "traceless" precursor of 2-Chloro-4-nitrophenol in the gasteromycete Stephanospora caroticolor
  21. Biocultural approaches to sustainability
  22. Geschäftsführung ohne Auftrag (§§ 677-687)
  23. Auctionning biodiversity conservation contracts
  24. Lernen in authentischen Situationen versus Lernen mit Texten
  25. Ende der Welt, Anfang des Bildes
  26. Corridors as a tool for linking habitats – Shortcomings and perspectives for plant conservation
  27. Three shades of 'urban-digital citizenship'
  28. Least-Cost Transportation Planning - Eine Konzeptidee
  29. Temporary Agency Work and Firm Performance
  30. Hundert Jahre und kein bisschen weise?
  31. Wo lernen Kinder mit sonderpädagogischem Förderbedarf besser?
  32. Stranger Things II (2017)
  33. Online health information-seeking behaviour and mental well-being among Finnish higher education students during COVID-19
  34. Archival or perceived measures of environmental uncertainty?
  35. Non scholae, sed vitae discimus!
  36. Strategien des Sichtbarmachens in der Ethnografie