Learning in the "Third Space": die internationale Frauenuniversität "ifu" als "dritter Ort"?

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Standard

Learning in the "Third Space": die internationale Frauenuniversität "ifu" als "dritter Ort"? / Paulus, Stanislawa.
Stationen des Wandels: Rückblicke und Fragestellungen zu dreißig Jahren Bildungs- und Geschlechterforschung: Festschrift für Ingrid N. Sommerkorn-Abrahams. ed. / Bettina Hoeltje. Münster [u.a.]: LIT Verlag, 2001. p. 117-131.

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Harvard

Paulus, S 2001, Learning in the "Third Space": die internationale Frauenuniversität "ifu" als "dritter Ort"? in B Hoeltje (ed.), Stationen des Wandels: Rückblicke und Fragestellungen zu dreißig Jahren Bildungs- und Geschlechterforschung: Festschrift für Ingrid N. Sommerkorn-Abrahams. LIT Verlag, Münster [u.a.], pp. 117-131.

APA

Paulus, S. (2001). Learning in the "Third Space": die internationale Frauenuniversität "ifu" als "dritter Ort"? In B. Hoeltje (Ed.), Stationen des Wandels: Rückblicke und Fragestellungen zu dreißig Jahren Bildungs- und Geschlechterforschung: Festschrift für Ingrid N. Sommerkorn-Abrahams (pp. 117-131). LIT Verlag.

Vancouver

Paulus S. Learning in the "Third Space": die internationale Frauenuniversität "ifu" als "dritter Ort"? In Hoeltje B, editor, Stationen des Wandels: Rückblicke und Fragestellungen zu dreißig Jahren Bildungs- und Geschlechterforschung: Festschrift für Ingrid N. Sommerkorn-Abrahams. Münster [u.a.]: LIT Verlag. 2001. p. 117-131

Bibtex

@inbook{b3ac5456a7a042ce94d1c57b85a10dc5,
title = "Learning in the {"}Third Space{"}: die internationale Frauenuniversit{\"a}t {"}ifu{"} als {"}dritter Ort{"}?",
keywords = "Kulturvermittlung/Kulturorganisation, Bildungsforschung , M{\"a}nnerforschung , Frauenuniversit{\"a}t , Gender und Diversity",
author = "Stanislawa Paulus",
note = "Literaturverz. S.130 - 131",
year = "2001",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-8258-5412-6",
pages = "117--131",
editor = "Bettina Hoeltje",
booktitle = "Stationen des Wandels: R{\"u}ckblicke und Fragestellungen zu drei{\ss}ig Jahren Bildungs- und Geschlechterforschung",
publisher = "LIT Verlag",
address = "Deutschland",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Learning in the "Third Space"

T2 - die internationale Frauenuniversität "ifu" als "dritter Ort"?

AU - Paulus, Stanislawa

N1 - Literaturverz. S.130 - 131

PY - 2001

Y1 - 2001

KW - Kulturvermittlung/Kulturorganisation

KW - Bildungsforschung

KW - Männerforschung

KW - Frauenuniversität

KW - Gender und Diversity

UR - http://d-nb.info/961128410

M3 - Aufsätze in Sammelwerken

SN - 978-3-8258-5412-6

SN - 3-8258-5412-4

SP - 117

EP - 131

BT - Stationen des Wandels: Rückblicke und Fragestellungen zu dreißig Jahren Bildungs- und Geschlechterforschung

A2 - Hoeltje, Bettina

PB - LIT Verlag

CY - Münster [u.a.]

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Some results on output algebraic feedback with applications to mechanical systems
  2. Comparative study on the dehydrogenation properties of TiCl4-doped LiAlH4 using different doping techniques
  3. Systematic distributions of interaction strengths across tree interaction networks yield positive diversity–productivity relationships
  4. Decentralized control of assembly processes driven by Gentelligent® Parts
  5. Integrating business models and enterprise architecture
  6. Learning in Real-World Laboratories: A Systematic Impulse for Discussion
  7. The use of knowledge in inter-organisational knowledge-networks
  8. Tree diversity and nectar composition affect arthropod visitors on extrafloral nectaries in a diversity experiment
  9. Can Friendship be Taught and Learned?
  10. NEW CONCEPTS IN INNOVATION OUTPUT MEASUREMENT - KLEINKNECHT,A, BAIN,D
  11. Latent trees for coreference resolution
  12. Effectiveness of a governmental action to improve Austrian primary schools – results of multilevel analyses based on repeated cycles of educational standards assessments
  13. Ubiquitous Memory
  14. Present knowledge and need for further research
  15. Manufacturing of irregular shapes through force control in incremental sheet forming with active medium
  16. Conveying the Ethics of Artificial Intelligence in K–12 and Academia: A Systematic Review of Teaching Methods
  17. Coauthoring collaborative strategy when voices are many and authority is ambiguous
  18. Governance statt Management oder: Management der Governance
  19. Robust Adaptive Soft Landing Control of an Electromagnetic Valve Actuator for Camless Engines
  20. The power of putting a label on it
  21. Article 70 CISG
  22. Between Usability and Trustworthiness-The Potential of Information Transfer Using Digital Information Platforms for Refugees
  23. Signal, Material, Sampling
  24. Temperature changes using excimer laser irradiation in a cochlear model
  25. Running off the road