Le vertige des sens: Les images photographiques d'Andreas Gursky

Research output: Contributions to collected editions/worksOtherResearch

Standard

Le vertige des sens: Les images photographiques d'Andreas Gursky. / Söntgen, Beate.
Objectivités: La photographie à Düsseldorf. München: Schirmer/Mosel Verlag, 2008. p. 282-286.

Research output: Contributions to collected editions/worksOtherResearch

Harvard

Söntgen, B 2008, Le vertige des sens: Les images photographiques d'Andreas Gursky. in Objectivités: La photographie à Düsseldorf. Schirmer/Mosel Verlag, München, pp. 282-286.

APA

Söntgen, B. (2008). Le vertige des sens: Les images photographiques d'Andreas Gursky. In Objectivités: La photographie à Düsseldorf (pp. 282-286). Schirmer/Mosel Verlag.

Vancouver

Söntgen B. Le vertige des sens: Les images photographiques d'Andreas Gursky. In Objectivités: La photographie à Düsseldorf. München: Schirmer/Mosel Verlag. 2008. p. 282-286

Bibtex

@inbook{e65c8c5084f84b3d88b4ea96dbb9bcde,
title = "Le vertige des sens: Les images photographiques d'Andreas Gursky",
keywords = "Kunstwissenschaft",
author = "Beate S{\"o}ntgen",
note = "Beitrag in Ausstellungskatalog Paris, Mus{\'e}e d'art moderne de la ville de Paris. franz. {\"U}bersetzung durch Francoise und Philippe Buschinger",
year = "2008",
language = "French",
isbn = "978-3-8296-0403-1",
pages = "282--286",
booktitle = "Objectivit{\'e}s",
publisher = "Schirmer/Mosel Verlag",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Le vertige des sens

T2 - Les images photographiques d'Andreas Gursky

AU - Söntgen, Beate

N1 - Beitrag in Ausstellungskatalog Paris, Musée d'art moderne de la ville de Paris. franz. Übersetzung durch Francoise und Philippe Buschinger

PY - 2008

Y1 - 2008

KW - Kunstwissenschaft

M3 - Andere (Vor- und Nachworte ...)

SN - 978-3-8296-0403-1

SP - 282

EP - 286

BT - Objectivités

PB - Schirmer/Mosel Verlag

CY - München

ER -

Recently viewed

Researchers

  1. Aviva Brin

Publications

  1. The role of openness to experience in innovating teaching and instruction through leader-member exchange and teacher creativity
  2. Wir müssen reden. Interaktive Anwendungen zum fremdsprachlichen Sprechtraining
  3. Leadership for Learning in Germany and the US: Commonalities and Differences
  4. Sorge im Kontext einer "neuen Ontologie der Körper"
  5. Mexican school students’ perceptions of inclusion
  6. "Welch’ eine arme Sau"
  7. I've been thinkin' bout you: socially distant relationship pursuit during COVID-19
  8. How much sustainability substance is in urban visions?
  9. Art, Territory, and the Ecology of Time
  10. Pfad einer integrativen Gerechtigkeit
  11. From Estimation Results to Stylized Facts Twelve Recommendations for Empirical Research in International Activities of Heterogeneous Firms
  12. Self-regulated learning as a competence
  13. Is there a diagrammatic impulse with Plato? ‘Quasi-diagrammatic-scenes’ in Plato’s philosophy
  14. Ästhetische Langeweile in der Gegenwartskunst
  15. When and how does anger during goal pursuit relate to goal achievement? The roles of persistence and action planning
  16. Introduction
  17. Das digitale Skript – wertvoller Baustein einer teildigitalisierten Lehre
  18. Magnesium alloys as implant materials-Principles of property design for Mg-RE alloys
  19. Critical assessment of models for transport of engineered nanoparticles in saturated porous media
  20. Sobre el Chaplin de Mariátegui
  21. Impactos do engajamento das empresas com seus stakeholders
  22. Unequal paths to clienthood
  23. Soziale Herkunft im Ländervergleich
  24. Assessing Online Consultation in Participatory Governance
  25. Hilf mir es selbst zu tun
  26. Was ist „evangelischer Widerstand“?
  27. Lernaufgaben nachhaltig gedacht
  28. 36th Conference of the European Group for the Study of Deviance and Social Control: Conflict, Penal Policies and Prison Systems
  29. ‚Permanenter Ausnahmezustand’, ‚Netzkrieg’ oder doch ‚Zivilgesellschaft’?
  30. Does eva beat earnings?