Künstlerbiographien

Research output: Contributions to collected editions/worksOtherResearch

Authors

Original languageGerman
Title of host publicationNichts : Ausstellungskatalog der Schirn Kunsthalle Frankfurt
EditorsMax Hollein, Martina Weinhart
Number of pages5
Place of PublicationOstfildern/Köln
PublisherHatje Cantz Verlag
Publication date2006
Pages189-194
ISBN (print)978-3-7757-1816-5
Publication statusPublished - 2006
Externally publishedYes

Recently viewed

Publications

  1. Die mosaische Unterscheidung oder der Preis des Monotheismus
  2. Experimental and numerical thermo-mechanical analysis of wire-based laser metal deposition of Al-Mg alloys
  3. Probleme des Datentransfers bei der Zusammenarbeit von Schule und Jugendhilfe
  4. The policy turn in German political science
  5. Mitbestimmung des Betriebsrats
  6. M. R. Kukrit Pramoj’s theory of good governance and political change
  7. Can rare arable plants benefit biological pest control potential of cereal aphids in croplands?
  8. Impact Assessment of Scottish Independence on the Space Sector
  9. Philoktet, Odysseus, Neoptolemos, Ajax
  10. Forschendes Lernen im Chemieunterricht einer inklusiven Schule
  11. The walking debt crisis
  12. La qualification des infractions fiscales en Allemagne
  13. How Citizen Entrepreneurship Works
  14. Kommunistische Parteien
  15. Notting Hill Gate 4
  16. Simulationsbasierte Optimierung des Umgangs mit Chef-Aufträgen im Produktionsbetrieb
  17. Zeit-los im Studio?
  18. Interkulturelle Eignungsdiagnostik
  19. Optical Diagrams as “Paper Tools”
  20. Religion lernen, Bd. 3
  21. Zur Effizienz von Lernprozessen
  22. Demokratiekompetenz als berufliche Handlungskompetenz
  23. The effects of training on employee suggestions and promotions in an internal labor market
  24. Individual States as Guardians of Community Interests
  25. Demokratie und Postdemokratie
  26. Modellieren = Sachrechnen?
  27. Information system on literature in the field of ICT for environmental sustainability
  28. Re-Collection
  29. Wie Menschen überflüssig gemacht werden
  30. „Die sind nicht unbedingt auf Schule orientiert“