'Ins Nichts mit dir zurück, Herr Prinz von Homburg, ins Nichts, ins Nichts!' Heldentum, Grazie und Männlichkeit in Kleists Über das Marionettentheater und Prinz Friedrich von Homburg

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Authors

Original languageGerman
JournalPublications of the English Goethe Society
Volume78
Issue number1-2
Pages (from-to)60-69
Number of pages10
ISSN0959-3683
DOIs
Publication statusPublished - 03.2009
Externally publishedYes

DOI

Recently viewed

Publications

  1. Climate Change Litigation
  2. PUMA's Environmental Profit and Loss Statement
  3. Interpretation und Kontextualisierung. Interkulturelle Perspektiven
  4. Zusammenhang zwischen Burnout und Persönlichkeit
  5. Institutional ownership, environmental, social, and governance performance and disclosure
  6. Chemicals in the environment - The need for a clear nomenclature
  7. Technology Options Tested on the German Coast for Addressing a Munitions Hot Spot In Situ
  8. Financial Solutions for Innovation and Sustainable Development in the Energy Sector
  9. CSR-Kommunikation
  10. Mentale Modelle und Effekte der Präsentations- und Abrufkodalität beim Lernen mit Multimedia
  11. Cooperation, Trust and Performance
  12. Export intensity and plant characteristics
  13. Notting Hill Gate 3
  14. O Fortuna: Semiotische Werbeanalyse
  15. Symbolische Räume kultureller Diversität
  16. Museums and merchandising
  17. Feuilleton
  18. Notting Hill Gate 3 Basic
  19. Versuch über die Wölbung
  20. Teaching Games for Understanding – Ein vernachlässigter Ansatz in der deutschsprachigen Sportpädagogik?
  21. Gründen hacken
  22. Modellieren lehren und lernen in der Realschule
  23. Gründen als Modus des Innovierens
  24. Fußballvereine hacken
  25. Formen für Kunst in der Realität
  26. Asia in the edges: a narrative account of the Inter-Asia Cultural Studies Summer School in Bangalore
  27. Die Zukunft des Englischunterrichts als Utopie
  28. Fremdsprachenforschung heute: Interdisziplinäre Impulse, Methoden und Perspektiven
  29. Mobiler Hochwasserschutz
  30. Reconfiguring the relationship between ‘immigrant parents’ and schools in the post-welfare society. The case of Germany