Environnement d'apprentissage hybride, autonomie et apprentissage des langues
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Standard
Apprentissage ubiquitaire et Web 2.0: Nouvelles formes contributives de l'Ubiquitous Learning. ed. / Philippe Bonfils; Michelle Pieri; Philippe Dumas. 1. ed. Neapel: ScriptaWeb, 2011. p. 211-222.
Research output: Contributions to collected editions/works › Contributions to collected editions/anthologies › Research › peer-review
Harvard
APA
Vancouver
Bibtex
}
RIS
TY - CHAP
T1 - Environnement d'apprentissage hybride, autonomie et apprentissage des langues
AU - Hohwald, Christophe
AU - Gola, Véronique
AU - Miralles Andress, Nuria
AU - Lagazio, Enrico
AU - Kirschner, Lynette
N1 - KVK: Westschweizer Bibliotheksverbund
PY - 2011
Y1 - 2011
KW - Kultur und Raum
KW - Französisch
KW - Englisch
KW - Spanisch
KW - Italienisch
KW - Blended learning
KW - Bologna Prozess
KW - Autonomisierung
KW - Motivation
KW - Spracherwerb
KW - Fremdsprachendidaktik
KW - Französisch
KW - Englisch
KW - Spanisch
KW - Italienisch
KW - Blended learning
KW - Bologna Prozess
KW - Autonomisierung
KW - Motivation
KW - Spracherwerb
M3 - Aufsätze in Sammelwerken
SN - 978-88-6381-131-5
SP - 211
EP - 222
BT - Apprentissage ubiquitaire et Web 2.0
A2 - Bonfils, Philippe
A2 - Pieri, Michelle
A2 - Dumas, Philippe
PB - ScriptaWeb
CY - Neapel
ER -