Die Lüneburger Landwehr als Gegenstand der Kulturlandschaftsforschung

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Authors

Original languageGerman
JournalKulturlandschaft
Volume11
Issue number1
Pages (from-to)22-26
Number of pages5
ISSN0940-0435
Publication statusPublished - 2001

Recently viewed

Publications

  1. Erroneous Examples: A Preliminary Investigation into Learning Benefits
  2. Towards a Bayesian Student Model for Detecting Decimal Misconceptions
  3. Rekonstruktive Forschung mit Akteuren im frühpädagogischen Praxisfeld
  4. Learning about European neighbours in primary school teacher training
  5. The Impact of Mental Fatigue on Exploration in a Complex Computer Task
  6. Entwicklung des ,,KI-Campus - die Lernplattform für Künstliche Intelligenz"
  7. Das Mitsichführen von Waffen - sogar bei ortsfesten "Selbstschussanlagen?"
  8. Schulinspektionen in Deutschland - eine erste empirische Zwischenbilanz.
  9. A Method to Enhance the Accuracy of Time of Flight Measurement Systems
  10. Bedarfsanalyse für Kinder psychisch kranker Eltern in Nervenarztpraxen
  11. Die Leuphana Universität Lüneburg und die transkulturelle Wissenschaft
  12. Medical care costs of bipolar Disorders -a systematic Literature review
  13. Projektorientiertes Lernen in einem anwendungsbezogenen Studienprojekt
  14. Experimentieren 4.0 – Zum Einsatz von Experimenten im Biologieunterricht
  15. Der Deutsche Qualifikationsrahmen (DQR) zwischen Status Quo und Aufbruch
  16. Gerbil – Benchmarking named entity recognition and linking consistently
  17. Gewalthandeln und Ehre. Versuch einer anerkennungstheoretischen Deutung
  18. Towards a dimensional approach to common mental disorders in the ICD-11?
  19. Local Scenes, Conditions of Music Making and Neoliberal City Governance
  20. Racist mobilisation and sexualisation in the ‘refugee debate’ in Germany
  21. Mitigating the Impact of Climate Change by Reducing Evaporation Losses
  22. Gabe und kulturelle Praktiken im Spannungsfeld zwischen Lassen und Tun
  23. International Academic Partnership "Teaching and Learning Sustainability"