Comment on "Recent origin and cultural reversion of a hunter-gatherer group

Research output: Journal contributionsComments / Debate / ReportsResearch

Authors

Original languageEnglish
JournalPLoS Biology
Volume3
Issue number8
Pages (from-to)1354-1355
Number of pages2
ISSN1544-9173
DOIs
Publication statusPublished - 08.2005
Externally publishedYes

Recently viewed

Publications

  1. Three avenues for future research on creativity, innovation, and initiative
  2. Exhibition of a Scarf—Daniel Buren, Hermès Éditeur: Photos-souvenirs au carré
  3. Leistungsüberprüfungen durch Schulleistungsstudien und Vergleichsarbeiten
  4. Meta-Image und die Prinzipien des Digitalen im Mnemosyne-Atlas Aby Warburgs
  5. Einleitung: Das Projekt "Bildungsinstitutionen und nachhaltiger Konsum" (BINK)
  6. International Master’s Programme in Sustainable Development and Management
  7. Programa de Maestría Internacional ‘Sustainable Development and Management’
  8. Should Alexander von Humboldt Be Part of Contemporary Geography Education?
  9. Wilhelmshaven - JadeWeserPort: Potenziale und Schwächen, Chancen und Risiken
  10. International Master’s Programme in Sustainable Development and Management
  11. International Master's Programme in sustainable development and management
  12. Control condition design and implementation features in controlled trials
  13. Programa de Maestría Internacional ‘Sustainable Development and Management’
  14. Nachhaltigkeit in die Schule gebracht: Befunde aus einer empirischen Studie
  15. Genderkompetenz als Schlüsselqualifikation für polizeiliche Führungskräfte
  16. AFM imaging and nanoindentation of polymer of intrinsic microporosity PIM-1
  17. Meta-analysis as a tool for developing entrepreneurship research and theory
  18. DaZKom - Ein Modell von Lehrerkompetenz im Bereich Deutsch als Zweitsprache
  19. Controller und Nachhaltigkeit im Kontext neuer Berichterstattungspflichten
  20. Bildung für nachhaltige Entwicklung in der zweiten Phase der Lehrerbildung
  21. Die Kontextuierung von Leistungswerten bei Vergleichs- und Prüfungsarbeiten
  22. What Autism can tell us about the Link between Empathy and Moral reasoning?
  23. Stützlehrerinnen und Stützlehrer in der beruflichen Integrationsförderung
  24. Internationalism, the universal child and the world of children's literature
  25. Political Institutions and Political Elites in Changing Liberal-Democracies
  26. Individuelle Erlebensprävention durch positive Emotionalität und Motivation
  27. Partizipation von Kindern ist gutes Zusammenleben und Arbeit an der Zukunft
  28. Studium und Beruf: Studienstrategien - Praxiskonzepte - Professionsverständnis
  29. Dem Willen des Kindes folgen? - Das Kindeswohl zwischen Gegenwart und Zukunft
  30. La "crisi della rappresentazione" nella filosofia contemporanea della pittura
  31. Interventionen zur Reduktion von Stress und Stressauswirkungen in der Arbeit