Aufmerksamkeit. Passagen der Filmphilosophie in die Phänomenologie

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Standard

Aufmerksamkeit. Passagen der Filmphilosophie in die Phänomenologie. / Sprenger, Florian.
Medien - Zeit - Zeichen.: Dokumentation des 19. Film- und Fernsehwissenschaftlichen Kolloquiums 2006. ed. / Christian Hissnauer; Andreas Jahn-Sudmann. Marburg: Schüren Verlag, 2007. p. 195-202.

Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

Harvard

Sprenger, F 2007, Aufmerksamkeit. Passagen der Filmphilosophie in die Phänomenologie. in C Hissnauer & A Jahn-Sudmann (eds), Medien - Zeit - Zeichen.: Dokumentation des 19. Film- und Fernsehwissenschaftlichen Kolloquiums 2006. Schüren Verlag, Marburg, pp. 195-202.

APA

Sprenger, F. (2007). Aufmerksamkeit. Passagen der Filmphilosophie in die Phänomenologie. In C. Hissnauer, & A. Jahn-Sudmann (Eds.), Medien - Zeit - Zeichen.: Dokumentation des 19. Film- und Fernsehwissenschaftlichen Kolloquiums 2006 (pp. 195-202). Schüren Verlag.

Vancouver

Sprenger F. Aufmerksamkeit. Passagen der Filmphilosophie in die Phänomenologie. In Hissnauer C, Jahn-Sudmann A, editors, Medien - Zeit - Zeichen.: Dokumentation des 19. Film- und Fernsehwissenschaftlichen Kolloquiums 2006. Marburg: Schüren Verlag. 2007. p. 195-202

Bibtex

@inbook{07f5bf738c804378b8bb6bb0ac208461,
title = "Aufmerksamkeit. Passagen der Filmphilosophie in die Ph{\"a}nomenologie",
keywords = "Digitale Medien",
author = "Florian Sprenger",
year = "2007",
language = "Deutsch",
isbn = "978-3-89472-434-4",
pages = "195--202",
editor = "Christian Hissnauer and Andreas Jahn-Sudmann",
booktitle = "Medien - Zeit - Zeichen.",
publisher = "Sch{\"u}ren Verlag",
address = "Deutschland",

}

RIS

TY - CHAP

T1 - Aufmerksamkeit. Passagen der Filmphilosophie in die Phänomenologie

AU - Sprenger, Florian

PY - 2007

Y1 - 2007

KW - Digitale Medien

M3 - Aufsätze in Sammelwerken

SN - 978-3-89472-434-4

SP - 195

EP - 202

BT - Medien - Zeit - Zeichen.

A2 - Hissnauer, Christian

A2 - Jahn-Sudmann, Andreas

PB - Schüren Verlag

CY - Marburg

ER -

Recently viewed

Publications

  1. Strain in railroad maintenance workers caused by passing high-speed trains
  2. A trait-based framework linking the soil metabolome to plant–soil feedbacks
  3. Baseflow recession analysis for flood-prone black sea watersheds in Turkey
  4. Linking Prefunding Venture Structure and Venture Capital Exit Performance
  5. Entrepreneurial orientation and business performance – A replication study
  6. Tabakwirtschaft und ihre Produktionsbedingungen in Zimbabwe und Brasilien
  7. Effects of human resources strategies on success of small-scale businesses
  8. The relationship between working alliance and client outcomes in coaching
  9. Old-growth beech forests in Germany as cool islands in a warming landscape
  10. Process Analysis of Grounding Activities in Net-Based Cooperative Learning
  11. Zeugnisse zur Wasserversorgung in Lüneburg - zwischen Abriss und Umnutzung
  12. Die Operationalisierung von objektiver und subjektiver Statusinkonsistenz.
  13. Digitale Medien in Projekten zur Improvisation und Kreativitätsförderung
  14. Molecular crowding creates traffic jams of kinesin motors on microtubules
  15. Web-based guided self-help for employees with depressive symptoms (Happy@Work)
  16. On the Effects of Redistribution on Growth and Entrepreneurial Risk–Taking
  17. Sozialwissenschaftliche Tourismusforschung im vorparadigmatischen Zustand?
  18. Gesellschaftliche Funktionen von Museen im Zeichen sozialer Verantwortung
  19. The emotional spectrum in traffic situations: Results of two online-studies
  20. Performativer Religionsunterricht zwischen Performance und Performativität
  21. Combined MRI-PET dissects dynamic changes in plant structures and functions
  22. Einfluss der Corporate Governance auf die Nachhaltigkeitsberichterstattung
  23. Three Meta-Analyses of Children’s Emotion Knowledge and Their School Success
  24. Feedback als Voraussetzung für die Organisation erfolgreicher Lernprozesse
  25. Human-Value-Oriented Digital Social Innovation: A Multilevel Design Framework
  26. Ein gemeinsamer europäischer Referenzrahmen für Sprachen oder für Englisch?