Art Schools, Universities and the Bologna Process

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearch

Authors

Original languageEnglish
JournalAndere Sinema
Volume29
Issue number179
Pages (from-to)142-148
Number of pages7
ISSN0773-5855
Publication statusPublished - 2007

Recently viewed

Publications

  1. Argumentation
  2. Geschlechtsspezifischer Schulerfolg und Zivilisierung
  3. German wage curves, 1979-1990
  4. Veronique Doisneau
  5. Happy
  6. Biological Diversity and Education for Sustainable Development
  7. Julius Meier-Graefe: Vom „Kampf um“ zur „Sehnsucht nach“ dem Stil
  8. Oberstufe Religion NEU: Gott. Schülerheft
  9. Eemian landscape response to climatic shifts and evidence for northerly Neanderthal occupation at a palaeolake margin in northern Germany
  10. Respondenz zum Beitrag von Monika Dommann "Reden wir über Geld! Aber wie? Und wozu?"
  11. Métodos de enseñanza y aprendizaje interdisciplinario
  12. Sustainable consumption communication
  13. Nahrung als Bildung
  14. BaWü-labs on their way
  15. Intrinsic human elimination half-lives of polychlorinated biphenyls derived from the temporal evolution of cross-sectional biomonitoring data from the United Kingdom
  16. The woodstock of sustainability science impulses from the wuppertal making utopia possible conference week
  17. Die Konstituierung des Blickes der Sozialen Arbeit
  18. Ordnung, Unordnung und Emergency Design
  19. Emissions Trading and Promotion of Renewable Energy
  20. § 328 Beschränkung der Rechte
  21. Gesetz über die alternative Streitbeilegung in Verbrauchersachen (Verbraucherstreitbeilegungsgesetz - VSBG)
  22. Annäherung an die Konzertstätte
  23. Lebens-Versicherung durch das ‚Standardpaket’
  24. Zukünftiges Engagement der Studierendeninitiative Greening the University - wie es weiter geht
  25. НОВЫЕ ЭТИЧЕСКИЕ РИСКИ В ЭПОХУ БИОКАПИТАЛИЗМА
  26. Healthy Principals - Healthy Schools?
  27. In search of simplification
  28. §§ 9 -13 WindSeeG (Zentrale Voruntersuchung von Flächen)
  29. Ansätze Forschenden Lernens – Perspektiven für die Fachschule Sozialpädagogik
  30. Vom Rand ins Zentrum
  31. Aufgabenkultur in der Hauptschule
  32. Ökonomien des Elends