A survey of commercial cattle farmers in semi-arid rangelands in Namibia on risk, sustainability and management

Research output: Journal contributionsJournal articlesResearchpeer-review

Authors

Original languageEnglish
JournalJournal of Contextual Economics (JCE) - Schmollers Jahrbuch
Volume132
Issue number3
Pages (from-to)463-471
Number of pages9
ISSN0342-1783
DOIs
Publication statusPublished - 2012

DOI

Recently viewed

Publications

  1. Nachhaltigkeitsberichterstattung nach dem Referentenentwurf eines Umsetzungsgesetzes zur CSRD
  2. Selbstständigkeit stärken und herausfordern
  3. Perspektiver inden for teknologisk-assisteret indsamling af data i psykologisk forandring - rammesat af den synergetiske psykologi
  4. Role of Ca on the corrosion resistance of Mg–9Al and Mg–9Al–0.5Mn alloys
  5. Picturing the World for Children: Early Nineteenth-Century Images of Foreign Nations
  6. Der Umgang von Lehrerinnen und Lehrern mit interkulturellen Problemsituationen
  7. Corporate Social Responsibility
  8. Aspekte sozialer Nachhaltigkeit im Kontext der beruflichen Bildung Benachteiligter
  9. REGISTRATION REQUIREMENTS FOR SATELLITES AND THE REALITY OF LARGE CONSTELLATIONS
  10. Einleitung : Gefühle als Atmosphären?
  11. Disaggregating ecosystem services and disservices in the cultural landscapes of southwestern Ethiopia
  12. Die Lehrstrategie am Beispiel der Leuphana Universität Lüneburg
  13. Kann man Verantwortung lernen ?
  14. Teilhabe von geflüchteten Jugendlichen im Kontext digitaler Medien
  15. Statistik für Soziologen 2
  16. Prävention von Bullying im Kontext von psychischer Gesundheitsförderung und Qualitätsentwicklung in der Schule
  17. Der gewöhnliche Aufenthalt an Demenz erkrankter Personen
  18. Individual change agents for corporate sustainability transformation: a systematic literature review
  19. Revisiting the sustainability science research agenda
  20. La complessita strutturale dei distretti industriali
  21. E-Learning an einer deutschen Universität aus Sicht des Lehrpersonals
  22. The Relationship between Family Law and Female Entrepreneurship in Germany
  23. Kritik der Anerkennung von Vielfalt in der Pädagogik und dem was wir nicht nicht wollen können