Leonard Novy

Dr.

  1. Published

    Britain and Germany Imagining the Future of Europe: National Identity, Mass Media and the Public Sphere

    Novy, L., 12.09.2013, London: Palgrave Macmillan. 304 p.

    Research output: Books and anthologiesBook

  2. Published

    Changing societies, changing journalism

    Novy, L., 2013, 2013 Social Media Guidebook. Möller, C. & Stone, M. (eds.). Wien: OSCE - The Representative on Freedom of the Media, p. 129-138 10 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  3. Published

    Das Ende der alten Zeitungsindustrie

    Novy, L. & Wäscher, T., 2013, In: Berliner Republik : das Debattenmagazin. 14, 5, 10 p.

    Research output: Journal contributionsJournal articlesTransfer

  4. Published

    Eine Partei lebt

    Novy, L. & Stauss, F., 2014, Wahl 2013: Macht, Medien, Milliardäre : Analysen zur Nationalratswahl. Hofer, T. & Tóth, B. (eds.). 2 ed. Münster: LIT Verlag, p. 125-135 (Politik Aktuell; no. 14).

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  5. Published

    Erfolgreiche Politik! Zwischen Macht und Ohnmacht – eine Einleitung

    Eckert, G., Novy, L. & Schwickert, D., 2013, Zwischen Macht und Ohnmacht: Facetten erfolgreicher Politik. Eckert, G., Novy, L. & Schwickert, D. (eds.). Wiesbaden: Springer VS, p. 11-30 20 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearchpeer-review

  6. Published

    Eurobarometer

    Novy, L., 2013, Das Europalexikon: Begriffe, Namen, Institutionen. Große Hüttmann, M. & Wehling, H-G. (eds.). 2 ed. Bonn: JHW Dietz Verlag, p. 112-113 2 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticles for encyclopediaEducation

  7. Published

    Jahrbuch Fernsehen 2013

    Anschlag, D. (ed.), Cippitelli, C. (ed.), Hachmeister, L. (ed.), Kammann, U., Kubitz, P. P., Müller, P. (ed.) & Novy, L. (ed.), 2013, Berlin: Institut für Medien- und Kommunikationspolitik gHmbH. 464 p. (Jahrbuch Fernsehen)

    Research output: Books and anthologiesCollected editions and anthologiesResearch

  8. Published

    Journalismus als „creative industry“? Medienpolitische Möglichkeiten & kreativ-wirtschaftliche Strategien

    Hachmeister, L., Novy, L. & Torun, O., 2013, Das Bauhaus kommt aus Thüringen: Kreativwirtschaft jenseits der Metropolen. Machnig, M. & Kiefer, D. (eds.). Köln/Weimar/Wien: Böhlau Verlag GmbH, p. 93-111 19 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksContributions to collected editions/anthologiesResearch

  9. Published

    Journalismus in der digitalen Moderne: Einsichten - Ansichten - Aussichten

    Kramp, L. (ed.), Novy, L. (ed.), Ballwieser, D. (ed.) & Wenzlaff, K. (ed.), 2013, Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften. 251 p.

    Research output: Books and anthologiesCollected editions and anthologiesResearch

  10. Published

    Kommunikationspolitik der EU

    Novy, L., 2013, Das Europalexikon: Begriffe, Namen, Institutionen. Große Hüttmann, M. & Wehling, H-G. (eds.). 2 ed. JHW Dietz Verlag, p. 250-251 2 p.

    Research output: Contributions to collected editions/worksArticles for encyclopediaEducation

Previous 1 2 Next